voi itku kun on selkä jumissa, millähän helpottais?
Tosta alaselästä, si-nivel ongelmana ja sitä ympäröivä lihakset ihan jumissa. Mahan kanssa ei kauheesti veny. Ja käveleminen sattuu niin että silmissä sumenee. Kaheksaan asti pitäis jaksaa kahden pienen kanssa vielä touhuta :(
Hyviä venyttelyideoita?
Kommentit (6)
Yritä sillä tavalla saada venymään. Tai koeta rentouttaa selkää laittamalla tyyny alaselän alle kun makaat lattialla ja nosta jalat sohvan päälle.
Yritä sillä tavalla saada venymään. Tai koeta rentouttaa selkää laittamalla tyyny alaselän alle kun makaat lattialla ja nosta jalat sohvan päälle.
Sitten pilatesta, kun pahinlihasjäykkyys helpottaa. Kramppaavat lihakset yrittävät suojella vaurioitunutta niveltä.
Mulla ei venyttelyt ole auttaneet, mutta kävely ja selän pikkulihasten ja syvien vatsalihasten treenaus helpottaa.
lammita se mikrossa. Varo, ettei liian kauaa, voi syttya palamaan! :D
Pida lampopakettia kipeen kohdan paalla ja sitten venyttelet hellasti.
Kylma voi myos tehda hyvaa.
Samoin kylman ja kuuman vaihtelu.
Olen hoitanut selkä,käsi sekä jalkajumit merisuolahauteilla.Aluksi makasin vain suolahauteen päällä ja etsiskelin kipeät paikat.Sitte aloin hiljalleen hieromaan merisuolahaudetyynyillä jumittuneita lihaksia.Aluksi paikat tuli kipeiksi mutta hiljalleen kireydet löysäsivät.Nyt ei flunssakaan enää tartu, kun vastustuskyky on parantunut suolahoidon ansiosta.tuotteita osoitteessa www.saltset.fi
Itsehoitotuote osoitteessa www.saltset.fi
Hyvä tuote venyttelyyn ja lihasten rentouttamiseen.Puuvillakankaasta ja karkeastamerisuolasta valmistettu uusi tuote.
Itse olen näillä tuotteilla hoitanut TOS:n, alaselässä rappeuma,purentalihakset kipeät ym