Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset ostavat vaatteensa Vero Modasta?

Vierailija
05.03.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka muutenkin käyttävät noiden halvempien ketjujen vaatteita.

Vierailija
2/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä tällaisia kysymyksiä lainkaan.

Mulla on yksi takki Vero Modasta ja olen ihan kiva ihminen.

Ostan vaatteita myös Lindexistä, Seppälästä, Kappahlista, Espritiltä, Sokokselta, Cittarista, Prismasta. Mistä milloinkin.

Ei kai kukaan osta kaikkia vaatteitaan vain yhdestä kaupasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tuli vain mieleen, kun joku toisessa ketjussa haukkui vero modan "trikoorytkyjä". En tosin osta niitä trikoojuttuja vaan kestävämpiä kankaita, nekin kyllä mieluiten kirppikseltä.

nimim. köyhä

Vierailija
4/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 15 v. tytär ostaa sieltä vaatteita

Vierailija
5/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä voi siis lukea että ap:n mielestä jotenkin vähän häntä itseään huonompi ihminen käy vero modassa.. Terve, oot pönttö.

Oon ite huomannut että ns. luksusliikkeet myy samaa akryylia viis kertaa kalliimmalla. Minusta niissä mielikuvien takia asioiva on mielestäni paljon tyhmempi kuin se joka ostaa sieltä mistä vaan saa tarvitsemansa.

Arvostan itse kunnon villaa ja silkkiä. Näitä kunnon materiaaleja on aika harvassa ja sillä välin ainakin koen että en osta merkin vuoksi mitään kakkaa isolla hinnalla vaan juurikin jostain ketjuliikkeistä lyhytkäyttöisempiä vaatteita.

Vierailija
6/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vero modan kamat ovat samoissa hinnoissa kun esim. vilan monen vaatteen kohdalla, joten kyse ei ole yhtä halvasta paikasta kuin vaikka hm. Vilan brändi on tosin parempi ja persoonallisempikin.

Kannattaa katsella vaatteita yksilöinä ja merkin lävitse. Työskentelen stylistinä ja puvustan suomalaista tv-sarjaa, joten tiedän mistä puhun. ;) High street -muotia voi maustaa luxustuotteilla, tätä tekevät isommatkin tähdet, joten miksei me tavikset?

Typerämpää on se, että raksamies kulkee Versacen housuissa, joiden vuoksi syötiin 5 kk näkkäriä. Eli ei se merkki merkitse yksinään vaan se tyylitaju.

Vierailija
7/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerämpää on se, että raksamies kulkee Versacen housuissa, joiden vuoksi syötiin 5 kk näkkäriä. Eli ei se merkki merkitse yksinään vaan se tyylitaju.

Keskituloisena en myöskään näe, mitä lisäarvoa kallis merkki vaatteelle tuo. Eri asia joidenkin yksittäisten, ajattomien vaatekappaleiden kohdalla (esim. trenssit), kun niitä voi käyttää kaudesta toiseen. Sen sijaan yhtään trendikkäämmän vaatekappaleen kohdalla ei ole mitään järkeä maksaa huippumerkistä ylihintaa, jos tuote menee pois muodista viimeistään muutaman kauden jälkeen.

Vierailija
8/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisempi kysymys olisi, että mitä vähätuloinen ihminen saa siitä, että kantaa 2/3 vuositulojensa arvoista laukkua käsipuolessaan.

Vierailija
9/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut sieltä monta tosi hyvälaatuista toppia, sieltä saa Ökotex-merkillä varustettujakin!

Vierailija
10/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyyliin kaikki vaatteeni mitkä oon ostanu viimesen 2 v sisällä on vero modalta. Mä tykkään että siellä on ykinkertaisia perusvaatteita, joissa kuitenkin saattaa olla joku hauska pikkuhjippo.

Ostan vaatteen tosin ehkä 2krt/v, vihaan shoppailua. Yök.

Vierailija
11/11 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vaatteeni sieltä mistä sattuu kivoja löytymään: yleensä Vila ja Selected femme sekä zara ja filippa k, mutta myös vero modasta löytyy aika sekä lindexiltä. Seppälä on mielestäni tyyylillisesti vähän jäljessä, samoin kapphall.

Voisin ostaa myös vain kalliita vaatteita, mutta yleensä panostan rahaa paljon sellaisiin vaatteisiin jotka kestää pari vuotta; eli farkut ja ulkotakit, samoin saappaat sekä tietysti laukut, joihin voi mennä reippaasti päälle tonni.

Yläosien ja muiden vaatteiden osalta en näe mitään järkeä tuhlata rahoja liikaa, sillä yleensä ne ovat juuri ne vaatteet joissa trendit ja oma mieltymys vaihtuu useiten.

joskus tietysti voi "joutua" tekemään heräte ostoksia, mutta yleensä pidän järjen päässä.

Koen olevani oikein tyylikäs vaikka kädessä olisi MiuMiu:n laukku ja (OMG) H&m:n paita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan