Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30veen tyylikauheudet?

Vierailija
05.03.2012 |

Mulla on pieni ikäkriisi kun 30vee lähestyy ja en tosiaan haluis jämähtää ikiteiniksi tyyliltäni. Millaiset vaatteet 30-vee naisilla on ihan liian teinimäisiä?

172/58 oon ettei sillai koko oo muuttunu teinivuosista. Mitkä taas vastaavasti on tein mielestä tyylikkäitä 30vee vaatteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä todellisuudessa ole mitään väliä mitä laitat päällesi kolkytveenä.

Ei sillä pitäisi olla sinulle tai muillekaan kolkytvee ystävillesi. Kolkytveenä viis veisataan siitä minkä näköinen on. Mukavuus on se juttu inthebisnes.

Vierailija
2/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kaikki on mennyttä ja sama miltä näyttää kun on mamma ja vielä yli 30. Masentavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok ja olen 30-vuotias.

- Käytän paljon farkkuja (nytkin päällä tummat tiukat pillifarkut, joissa korkea vyötärö+ valkoinen trikoopaita niin että paidan helma farkkujen alla + ruskeat nahkanilkkurit + ruskea kaulahuivi (merkkihuivi, but who gives a shit..).

- Käytän farkkujen kaverina usein korollisia nilkkureita. Myös Uggeja käytän paljon, koska ne on mukavat.

- paitana usein trikoopaita, kauluspaita (ostin H&M:stä ihan sairaan makeeen todella värikkään kauluspaidan, joka on ihan täydellinen mulle).

- Mun tyyli on aika pitkälle yksinkertainen, mutta nuorekas. Jos menen baariin, mulla on t-paita, farkut ja korkeakorkoiset saappaat. Hameita en käytä ikinä, ei vaan istu tyyliini. Kroppani on treenattu ja olen hyvin urheilullinen, joten kaipa sekin näkyy tyylissäni.

- Meikkaan vähän, eli käytän ainoastaan valokynää,puuteria, aurinkopuuteria, kulmakynää, ripsiväriä, vaaleaa luomiväriä. Kesällä puuteri, valokynä jää pois. Hiukseni ovat takaa lyhyehköt ja edestä pidemmät ja vaaleat.

Itse saan usein kehuja nuorekkaasta ja freshistä olemuksestani ja onpahan multa kysytty henkkareita viinipullon oston yhteydessä viimeksi kuukausi sitten.

Kunhan karsit pukeutumisesta kaiken ysärin, pääset jo pitkälle, sekä muistat että vähemmän on enemmän..

Vierailija
4/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ruvennut pukeutumaan vähän laadukkaampiin ja tyylikkäämpiin vaatteisiin. Kun ei ole niin tiukkaa rahasta niin jätän mieluummin Vero Modan trikoorytkyt kauppaan ja ostan laadukkaampia merkkejä.

Aika klassisesti pukeudun, eli pitkälti kuten nuorempanakin, mutta nyt raaskin ostaa sen oikeasti kivan vaatteen, vaikka maksaisikin pari sataa.

Vierailija
5/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kaikki on mennyttä ja sama miltä näyttää kun on mamma ja vielä yli 30. Masentavaa!

pukeudu mukavasti. Ei sillä ole väliä miltä näyttää, mutta jos haluat näyttää joltain niin näytä siltä.

Vierailija
7/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis NOT

- Elähtäneet trikoorytkyt

- Liian tiukat pillifarkut

- Tennarit

- Minimekot

- "Kaupunkishortsit"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän