Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä ahdistun keväästä ja valosta.

Vierailija
05.03.2012 |

Mitä tää on, en saa mitään aikaseksi, ahdistaa, nukun huonosti.Muita jotka reagoi samoin keväisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyvä valo tekee hieman liiankin energisen olon. Unentarve vähenee ja toisinaan iskee unettomuus. Helmi-maaliskuussa ei kuitenkaan ole vielä ihan oikea aika tyypilliselle kevättouhulle, kuten suursiivoukselle tai kesävaateostoille, pihatöihinkään ei pääse. Huhtikuussa helpottaa, kun pääsee vihdoin tekemään kevätpuuhat.

Vierailija
2/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki on niin energisiä ja se alkaa ahdistaa. Itse haluaisin vain olla. Mua ärsyttää, kun ihmiset hehkuttavat kevään ja auringon ihanuutta. Kevään yli pääsen sillä, että ajattelen tulevaa kesälomaa ja syksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki on niin energisiä ja se alkaa ahdistaa. Itse haluaisin vain olla.

Kai nyt kevätauringosta saa nauttia, kun koko talvi on kyyristelty pimeässä ei-energisinä. Hyvä että edes aurinko vähän piristää.

Vierailija
4/4 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tää kevät on yleensä kamalaa aikaa,mä oon tosi väsyny kaikkeen,mieli on maassa,mitään en saa aikaseks..mulla on ollut pahoja synnytyksen jälkeisiä masennuksia ja nää kevät masennukset on jääny jäljelle,on mulla kyllä syksytkin välillä vaikeet aikaa,ei sen puoleen..