Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä äitejä, jotka pitää vauvojaan (>4kk)paksujen vilttien päällä tai sittereissä

Vierailija
05.03.2012 |

Vauvoista tulee pulskia, jotka lähtevät sitten hitaasti liikkeelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sitteripenskat lähtivät aikaisin liikkeelle, osa nousi tukea vasten pystyyn 5kk iässä ja mattimyöhäinenkin käveli 10kk iässä ilman tukea. Tähän vaikuttaa moni muukin asia kuin viltin päällä pito, tiesitkö?

Vierailija
2/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vika? Toinen kaksosista vielä 3 vuotiaanakin liian pieni. Toinen lähti aikasemmin liikkeelle kuin toinen, vaikka olivat yhtä paljon sitterissä ja viltin päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähti silti hitaasti liikkeeelle. Ei edes ryöminyt. Saattoi kyllä olla ohuen viltin päällä joskus, siinäkö vika?

Vierailija
4/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taapero on hoikka vaikka pidin sitterissä ja viltin päällä. Ois ehkä pitänyt laittaa oikein paksun viltin päälle niin ehkä olisi ollut vauvana pulskempi eikä olisi tarvinnut kuulla neuvolassa valituksia vauvan hoikkuudesta.

Vierailija
5/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pitänyt syöttää vähemmän vai?

Meidän pulska vauva on viltillä lattialla, koska lattia on kylmä. On nyt 5,5 kk iässä lähtenyt liikkeelle. Sitterissä en ole juuri pitänyt, koska sitteri on niin huono eikä vauva siinä viihdy.

En oo ennen tullut edes ajatelleeksi, että vauva ei saisi olla pulska. Kaikkea sitä!

Vierailija
6/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi uskonut tätäkään totuutta, jos ei olisi täältä lukenut...

Lapsista tulee pulskia jos tulee, riippuu lapsen geeneistä ja siitä miten paljon syövät (ja tuleeko kaikki ruoka samantien ulos vai ei).

Vierailija
7/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taapero on hoikka vaikka pidin sitterissä ja viltin päällä. Ois ehkä pitänyt laittaa oikein paksun viltin päälle niin ehkä olisi ollut vauvana pulskempi eikä olisi tarvinnut kuulla neuvolassa valituksia vauvan hoikkuudesta.

Sekin miten lasta pidetään sylissä ja esimerkiksi vauvatetaan, vaikuttaa, mutta kaikki terveet vauvat oppivat liikkumaan, olivat pulskia tai ei.

Vierailija
8/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä moni sanoi, että liikkeelle lähteminen viivästyy, lapsi ei opi kävelemään, saan kantaa vielä viisi vuotiastakin ja vaikka mitä, kun pidin lasta paljon sylissä ja kantoliinassa.

Jos se kerran viivästää niin onneksi niin, lapsi lähti kävelmään 7kk:n ikäisenä ja vauhtia on riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän