Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni ne perheet, joissa esim. äiti on kotona ja lapset viedään päiväkotiin

Vierailija
16.11.2005 |

eivät saisi olla etusijalla ainakaan lähipäiväkoteihin. Äideillä olisi kyllä aikaa viedä muutamalla bussilla heitä aamuisin. Sen sijaan, minä työssäkäyvä äiti en saa paikkaa lähipäiväkodista vaan joudun ennen työaamua kuskaamaan lapsiani muutamalla eri bussilla toiselle alueelle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi siltä lapselta sekin viriketoiminta kokematta. Kyllä se elämä on mustavalkoista eräillä.

Vierailija
2/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan vähän pidemmästä jaksosta. Mutta kerroithan kommenttisi ja hyvää päivän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kaikki kotona olevat äidit sairaslomalaisia.

Vierailija
4/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoidan kotona lapseni enkä vie heitä hoitoon viemään teidän lapsiltanne hoitopaikkoja..!!

Vierailija
5/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuneelle ihmiselle tekee hyvää kun joutuu kerran päivässä repimään itsensä ulkoilmoille. Nimim. kokemusta on...

Vierailija
6/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se masennus ainakaan sillä parane että vie lapsensa päiväksi pois.

Vierailija
7/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars Kelaan, jos on unohtunut!

Vierailija
8/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän vaikka tälläistä tilannetta. Ensimmäisen lapsen jälkeen äiti palaa heti töihin. Lapsi saa paikan läheisestä yksityisestä tarhasta. Paikka on aivan ihana ja todella suosittu, lapsi viihtyy hoidossa. Tämän jälkeen syntyy toinen lapsi. Tarha antaa kaksi vaihtoehtoa joko kokopäivähoito tai lapsi kokonaan kotiin. Äiti jättää lapsen tarhaan. Näin pikkusiskolla on hyvät mahdollisuudet päästä isoveljen kanssa samaan paikkaan kun äiti taas pian palaa työelämään. Itse olisin tehnyt aivan samalla tavalla!

Vierailija
9/9 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä ole samanlaisessa elämäntilanteessa, joten en voi varmuudella sanoa miten tilanne käytännössä toimii. Lapsihan ei jokapäivä tarhassa ole mutta hänestä maksetaan kokopäiväisen hinta. Minä ainakin pidän ihanaa hoitopaikkaa 6 vuoden ajaksi ehkä hieman tärkeämpänä kuin sitä 9kk kotona ja sitten joudutaan uuteen paikkaan, joka ei välttämättä toimikkaan! Mutta kuten sanottu ihmiset ajattelevat eritavalla...