Pysyäkö yhdessä koska ei todennäköisesti löytäisi ketään uutta?
Hei, eli tämmöinen tapaus. Poikaystävä maailman herttaisin, luotettavin ja olisi loistava aviomies ja isä. En kuitenkaan koe rakastavani häntä. Mutta viihdyn hyvin hänen seurassa ja tunnen oloni rakastetuksi.
Sosiaalisen pidättyneisyyden takia ja huonon ulkonäön takia olisi vaikea löytää ketään uutta. Ja en missään tapauksessa halua elämääni yksin viettää. Joten kannattaisiko vaan satsata kaikki tähän yhteen mieheen vai pitäisikö jäädä odottamaan sitä oikeaa johon tuskin koskaan törmää?
Kommentit (25)
ai en ole tota agenttihommaa miettinyt :D No kyllä uskon että hän rakastaa tai ainakin luulee rakastavansa. Hän on nähnyt vaivaa saadakseen minut omakseensa ja kestää minua myös kun käyttäydyn typerästi. Ja kyllä minä tykkään pusutella ja olla huomaavainen, en mitenkään kylmästi kuitenkaa häntä kohtaa pystyisi käyttäytymään.
On käynyt myös mielessä että jos itsetunto-ongelmat ovat estäneet minua rakastamasta intohimoisesti, että jos sitten niihin puuttuisin ennen kun teen mitää suuriä päätöksiä. Miten se nyt meni? Ensin pitää rakastaa itseään ennen kun voi muita rakastaa, vai :)
Mutta joo aika erilaisia mielipiteitä tullut, ja kuten joku jo kirjoitti niin nämä intohimoisilla ei ehkä ole samat lähtökohdat kun minulla. Ennen kun tapasin hänet mietin jo että löydänköhän koskaan poikaystävää, pidättäytyneisyyden ja osin nirsouden :) vuoksi.
kuulostaa läheisriippuvaiselle. Miksi et voisi olla yksin muutamaa vuotta ihan rauhassa? Miksi on oltava mies?
Onko se sitten riippuvaisuutta kun olen kuitenkin asunut yksin 5 vuotta, ollut sinkkuna 24 vuoteen saakka. Jos kesti näin kauan löytää mies jonka kanssa olla niin kuinka kauan kestää löytää uusi :S
Luulisin että loukkaantuisin jos hän lähtisi toisen misun perään mitä en kuitenkaa usko että hän koskaan tekisi. Silloinhan tosin hän tekisi päätöksen puolestani. Mutta kumpi tahansa suhteesta lähtisi, kyllä minä surisin.
Että koska sinä tunnet että sinua rakastetaan niin mistä tunne tulee?
Saako mies saman tunteen arjessa sinulta?
Te olette niinkuin se leffan agenttipariskunta; molemmat on salaisia agentteja ja elää feikkiä yhteiseloa.. :D