Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla poikkeuksellisen kaunis?

Vierailija
04.03.2012 |

Itse en ole mikään rumilus ja meikattuna ainakin ihan söpönen, mutta olisi hauska tietää millaista tässä maailmassa on elää kun on oikein todella hyvä ulkonäkö. Tiedostatko itse vaikutuksen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli hyvin imartelevaa. Nyt 40 vuotiaanakin se on mukavaa, mutta joskus häiritsee, kun kauniita ihmisiä usein pidetään melko yksinkertaisina (mitä en ole).

Pahoittelen omahyväistä kirjoitusta...

Vierailija
2/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun itsetunto tuhottiin jo lapsena,eli en tajunnut sitä että olin kaunis kuin hyvin myöhään.

ja nyt en enää ole kaunis. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niinQu ihQuu...mä oon tosi tyytyväinen kaikkeen mitä mus on...eikä ees kovaa treenii tartte,,GatoGu mul on niinQu oljenkultaiset hiukset niinQu luonnostaan. ja hämähäkkiripset et en tarvi ees ripsarii...ja sit meikkii en tarvi iQinä koska oon niiin kaunis!

mut mä oonki tällainen jumalatar...et ei oo helppoo mullakaan ku kaikki on kateellisii

Vierailija
4/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, mikä on "poikkeuksellisen kaunis" tai "kaunis"? Mä ainakin oon huomannu, että useimmiten yleisesti kauniina pidetyt naiset ja miehet (esim. näyttelijöistä tai malleista yms) ei miellytä mun silmääni ollenkaan. Eli kauneus ON katsojan silmässä!

Vierailija
5/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntui, kun sanottiin luonnonkauniiksi. Nyt olen jo vanha ja ruma

Vierailija
6/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin varmaan 25 ennenkuin aloin tajuta millaisen vaikutuksen ulkonäkö tekee. Johtuen varmaan hankalasta äitisuhteesta ja omasta matalasta itsetunnosta.

Pitkään ihmettelin, että onko suurin osa miehistä ihan ääliöitä. Tuntui, että aina kun kävelen huoneeseen niin alkavat tuijotella ja eivät saa sanaa suustaan, tumpelot. Useampikin ystävä joutui sitten jälkeenpäin selittämään, että kyseessä on ollut ihastuksesta johtuva käytös.

Mä olen varmaan sellainen nätti ja tyhmä, kun ihan rautalangasta on jouduttu asia vääntämään. Muutama mies on joko suoraa tai välikäsen kautta tullut sanomaan että olen kaunein nainen jonka ovat käskaan nähneet. Jotenkin varauksella kuitenkin tähän suhtaudun, kun en tiedä sanojan motiiveja.

Oikeestaan vasta nyt kun mulla on lapsia,jos ovat mukana, pääsen läpi esim. ostoskeskuksessa kiertelypäivän ilman että joku tulee pokaamaan. Tavallaan aika helpotus. Joskus ei jaksaisi yrittää kohteliaasti torjua kysyjiä, varsinkin kun kaikki ei millään ota uskoakseen että ei on ei.

Huomionosoitukset ovat vaihdelleet laidasta laitaan, kohteliaista ja mukavista eleistä kaikenlaiseen ei-toivottuun kähmintään ja törppöyteen. Jopa siihen pisteeseen asti että ulkopuoliset ovat esim. baarissa joutuneet hätistelemään innokkaimpia pois.

Vierailija
7/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu nyt sellaisesta näyttelijä/julkkis-kauneudesta vaan siitä, kun yhteen ihmiseen on sattunut osumaan monia silmään miellyttäviä seikkoja. Hän ei ole siis kaunis niillä kriteereillä, joita esim. tahtoisin itselleni vaan ihan omilla kriteereillään.

Tässä muutamia:

- pituus, joka saa kauneuden näkymään ja muuttumaan söpöstä upeaksi

- vartalo,jossa kaikki kurvit kohdallaan. Pitkät solakat jalat, kunnon vyötärö, rinnat. Ei lainkaan läskiä tai löysää, vaikka itse haluaisi 5 kiloa pois, kun oli nuorena sen painoinen

- kaunis iho

- sopusuhtaiset kasvonpiirteet

- isot silmät

- meikkaus hallussa

- mielettömän ihana, pitkä ja paksu, tumma tukka.

Hän on täysin epäsuomalaisen kaunis, koska omistaa tuon tumman tukan ja on silti pituuttakin reilun 170 cm. Nenäkin on sellainen suora eikä nykerö. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi