kuinka monta kertaa käytät samaa pyyhettä ku käyt suihkussa?
vai pistätkö pyykkiin yhden käyttökerran jälkeen?
jos näin on perheessäsi kuinka paljon omistatte pyyhkeitä?
Kommentit (24)
Meitä on kaksi, ja pyyhkeitä ehkä triplasti.
Vaikea sanoa. Ehkä viikon käytän samaa? Eli noin 3-5 kertaa käytän samaa pyyhettä.
Vaikea sanoa. Ehkä viikon käytän samaa? Eli noin 3-5 kertaa käytän samaa pyyhettä.
on 6. Meitä on 2 ja miehen kaksi lasta viikonloppuisin.
ja käyn joka päivä suihkussa. Samoin meillä muut tekee. Mut riippuu tietty vähän vuodenajastakin; kesällä pesen pyyhkeitä muutaman päivän välein, kun ne on niin helppo kuivattaa ulkona.
En kyl ollenkaan ymmärrä sitä, et jos joku vaihtaa pyyhkeen kun on käyttänyt sitä KERRAN - miks ihmeessä se pitäis silloin vaihtaa??? Eiks silloin ole puhdas, kun tulee suihkusta? Hotelleissa näin tietenkin toimitaan, mutta miettikäähän miten helvetin epäekologista se on!
Vaihtaako joku täällä lakanatkin joka päivä/joka toinen päivä? Taisin muuten ite vaihtaa kesäkuumalla joka toinen päivä, mut vain näin vain muutaman kerran ja näin talvella menee 2-jopa -3 viikkoakin ihan kevyeen samoilla.
Meidän perheessä urheillaan paljon ja käydään suihkussa usein; meillä ei kukaan haise hielle tai miltään muutenkaan.
Ja mä lisäjärkytän teitä vielä: meillä pyyhkeet menee välillä ihan miten sattuu, eli lasten ja aikuisten pyyhkeet saatta mennä sekaisin - lapseni saattaa siis käyttää aikuisen käyttämää pyyhettä!!!! Mitäs siitä sanotte?
( Siksi tää "lisäjärkytys" teille, koska täällä aaveellä on perinteisesti rinnastettu saman pyyhkeen käyttäminen lapsella ja aikuisella lähes lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön ).
ja käyn joka päivä suihkussa. Samoin meillä muut tekee. Mut riippuu tietty vähän vuodenajastakin; kesällä pesen pyyhkeitä muutaman päivän välein, kun ne on niin helppo kuivattaa ulkona.
En kyl ollenkaan ymmärrä sitä, et jos joku vaihtaa pyyhkeen kun on käyttänyt sitä KERRAN - miks ihmeessä se pitäis silloin vaihtaa??? Eiks silloin ole puhdas, kun tulee suihkusta? Hotelleissa näin tietenkin toimitaan, mutta miettikäähän miten helvetin epäekologista se on!
Vaihtaako joku täällä lakanatkin joka päivä/joka toinen päivä? Taisin muuten ite vaihtaa kesäkuumalla joka toinen päivä, mut vain näin vain muutaman kerran ja näin talvella menee 2-jopa -3 viikkoakin ihan kevyeen samoilla.
Meidän perheessä urheillaan paljon ja käydään suihkussa usein; meillä ei kukaan haise hielle tai miltään muutenkaan.Ja mä lisäjärkytän teitä vielä: meillä pyyhkeet menee välillä ihan miten sattuu, eli lasten ja aikuisten pyyhkeet saatta mennä sekaisin - lapseni saattaa siis käyttää aikuisen käyttämää pyyhettä!!!! Mitäs siitä sanotte?
( Siksi tää "lisäjärkytys" teille, koska täällä aaveellä on perinteisesti rinnastettu saman pyyhkeen käyttäminen lapsella ja aikuisella lähes lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön ).
pyyhkeitä n. 20-30 kpl.
Mut ei niitä siksi noin paljoa ole, että ne olis aina pesussa... Ehkä parin viikon välein vaihdan suihkupyynkeet? Onko se jotenkin harvoin?
pyyhe on käytössä 1-3 viikkoa, pesen sitten kun tuntuu että nyt ois aika pestä. Joskus käyn suihkussa päivittäin, joskus joka toinen päivä. Riippuu niin paljon esim. säästä ja mitä teen.
kerran viikossa, ja meidän perhe käy joka päivä aamuisin suihkussa. Eli pyyhkeitä käytetään n. 6-7 kertaa sitten menee pesuun.
Meillä pyyhkeet kuivatetaan aina käytön jälkeen erittäin huolellisesti, joten ovat aina läpikuivia, ennen seuraavaa käyttökertaa, joten vesi on ehtinut haihtua hyvin pois pyyhkeen pinnalta eikä pyyhe ala haisemaan, kuin jos se olisi koko ajan kostea
Mä tosi huonosti aina muistan, että milloin olen vaihtanut ja sitten vaan saatan yhtäkkiä hoksata, että mullahan on ollut tämä jo "ikuisuuden"! Pyrin siihen, että vaihtaisin reilun viikon välein, mutta kyllä se sama on aina paljon paljon kauemmin käytössä.
Lasten pyyhkeistä kysyn mieheltä, että milloin on vaihdettu ja ne vaihdan sen reilun viikon välein aina.
Minä myös kuivatan pyyhkeen kunnolla pyykkitelineessä. Oikeestaan pyyhettä voisi käyttää parikin viikkoa.
Pyyhkeitä itselleni on varmaan melkein kymmenen. Mutta kaksi niistä on mun lemppareita tällä hetkellä ja niitä käytänkin melkein aina.
pyyhkeen vaihdan uuteen n. 2 viikon välein. Pyyhe kuivuu hyvin telineessä, ei siis ole koskaan kostea tm. kun seuraavan kerran siihen kuivaan.
Kaikkiaan pyyhkeitä on n. 15kpl, osa rantapyyhkeitä =käytetään uimareissuilla kesällä ja uimahallissa.
Vaihdetaan vajaan viikon välein. Kaksi ihmistä, käytössä aamu- ja urheilupyyhkeet jotta ehtivät kuivua välissä. Pyyhkeitä on parisenkymmentä.
ei meilläkään oo nimimoitu pyyhkeitä. Toki ne pestään aina ennen toiselle siirtämistä. Sama lakanoissa. Käytetään vuorotellen lakanoita. Kyllä välillä kuivaan itseni miehen pyyhkeeseen jos oon unohtanut tuoda oman pyyhkeeni ja käyn vain nopeasti suihkussa..
eli yhtä samaa pyyhettä tulee käytettyä keskimäärin seitsemän kertaa, kun kerran päivässä käydään suihkussa. Meitä on kolme, pyyhkeitä meillä on ehkä n. 15 kpl. Pyyhkeitä ei ole mitenkään nimikoitu (puhtaitahan ne ovat pesusta tullessaan), mutta tytär ei varmasti antaisi muiden kuivata Hello Kitty -pyyhkeeseensä :D
kerran viikossa, ja meidän perhe käy joka päivä aamuisin suihkussa. Eli pyyhkeitä käytetään n. 6-7 kertaa sitten menee pesuun.
Meillä ei ikinä olis arkena tollaseen aikaa - miten te ehditte????
Toki itse käyn jokus aamusinkin suihkussa, mutta viestistäsi sai käsityksen, että teidän koko perhe käy aina aamuisin suihkussa!!??
Vaihdan pyyhkeen 1-2 kertaa viikossa. Ja lasten pyyhkeet myös. Mies säästää pyykkiä ja vaihtaa harvemmin.
Siihen pyyhkeeseenhän ne viimeiset paskat hankautuu, ja irtoava ihosolukko.
Pikaisessa suihkussa nyt niin puhdasta tule, jos ei juuriharjalla kuuraa.
tasaisin väliajoin. en nyt sentäs joka kerta,kun pyykkiä on muutenkin paljon pestävä.