Lue keskustelun säännöt.
Miksi alapää kutisee ja tulee vuotoa seksin jälkeen ?
04.03.2012 |
Olemme siis yhdynnässä parin viikon välein ja aina seksin jälkeen seuraavina päivinä kutinaa ja outo tunne ja runsasta ja kokkareista valkovuotoa. Ajallaan vähän helpottaa, mutta sitten taas tulee seksin jälkeen uudestaan.
Kommentit (2)
tuli yhteen aikaan aina kutinaa ja ärsytystä muutamaksi päiväksi ja ongelma tavallaan oli se, että meillä etäsuhde ja seksiä vielä harvemmin kuin sinulla. Yli nelikymppinen olen ja kapseli on käytössä. Minulla auttoi liukuvoide. Sen jälkeen ei ole kutissut, arvelen että ärsytyksestä ja hankauksesta tulee, muutenkin atoopikko olen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka laukaisee hiivan tyyppistä oireilua. Kostutko kunnolla? Käytätkä hormonaalista ehkäisyä?
Hiivakuuri kehiin, sen jälkeen 7 vrk kuuri Lactal Balans emätinpuikkoja. Ja liukuvoidetta. Sitä kannattaa käyttää tuhlaillen. Yhdyntöjen välillä voit kostutella limakalvoja Ceridal-öljyllä.
Jos olet hiljattain synnyttänyt tai imetät vielä, käypä lääkärissä koska tarvitset varmaan paikallisestrogeenivalmistetta. Tai jos ikää on yli 45, niin voi olla että vaihdevuodet on alkaneet ja ohentavat limakalvoja.
Joskus ihan tuo liukuvoide riittää estämään kutinan. Ja niin, mikä ehkäisy? Jos on kondomi, niin kokeilepas lateksitonta merkkiä- myös lateksi voi aiheuttaa kuvaamiasi oireita.