Oletko sinä se kaikitietävä??? ov
Siis ärsyttää kun juttelee jonkun uuden tai puolitutun tyypin kanssa ja se ilmaisee koko ajan miten tietää kaiken lapsen hoidosta paremmin.
Mä en ainakaan ala ketään uutta tuttavuutta heti neuvoo vauvan/lapsenhoitoasioissa. Ja vaikka olisin eri mieltä jostakin niin en sitä heti toitota. Ymmärtääköhän nää tyypit ollenkaan miten typerän kuvan antavat kun ovat niin mustavalkoisia katsantokannassaan?
Mua ärsyttää tollaset tyypit esim. puistossa ja ikävän usein ne on niitä kotiäitejä jotka on sitten olevinaan ihan superhyviä hommassaan.
Olisko sitten niin, että kun ei ole elämässä muutakaan millä pääsis pätemään niin pitää olla kaikkitietävä.
No minä olenkin ihan tavallinen äiti vaan.
Kommentit (4)
Näitä tälläisiä ihmisiä löytyy myös työyhteisöstä...
Itse en neuvo ketään, jos hän ei suoraan kysy neuvoa.
En tunne tarvetta kertoa ihmisille kaikkea tietoani, mitä tiedän jostakin asiasta.
mut minkäs teen, kun on paljon kokemusta.
joka tunnustsetaa olevansa tollanen?
Ja kuitenkin näitä on puistossa päivittäin?
Olisko muillakin kun mulla itsetutkiskelun paikka?
AP
tuntuu että tosiaan neuvovat hyvää hyvyyttään.
Mutta ei mieleen tuu, et muutkin voi tietää samat asiat.
Sit kun ihan kaikkeen tulee " parempia" neuvoja niin mua alkaa jotenkin ärsyttää. Tuntuu et nää ihmiset ei tajua, kuinka päällepäsmäreiltä kuulostaa ja sellaisilta yksinkertaisilta tyypeiltä.
Mua vaan ärsyttää kun kuvittelen itekkin osaavani. En työelämässäkään tykkää että mua tullaan neuvomaan asioissa jotka osaan. Olen kait vain hankala tyyppi ite.
AP