Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voin pyytää asunosta JA maksaa seuraavasta?

Vierailija
04.03.2012 |

Meille on tulossa kolmas lapsi. Tällä hetkellä majailemme vielä kolmiossa. Kaksi tytärtämme siis jakaa huoneen.

Kolmannen myötä olisi aika vaihtaa isompaan kotiin. Asumme pääkaupunkiseudulla, joten hinnat kyllä hirvittävät - lievästi sanottuna...

Mistä tiedän paljonko voin pyytää nykyisestä asunnostamme JA mitä kannattaa maksaa seuraavasta? Alueellamme ei ole myyty käsittääkseni mitään (?) vähään aikaan, joten vetailukohtiakaan ei ole..!

Kokemuksia / neuvoja siis kaipailen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat pari eri kiinteistönvälittäjää arvioimaan nykyisen asuntonne arvon ja otat siitä keskiarvon. Seuraavan hinta määräytyy tietysti asunnon mukaan, ja pyyntihinnasta voi aina hiukan tingata. Ja jos pääset hyviin suhteisiin teillä olevan välittäjän kanssa, hän kyllä neuvoo seuraavan asunnon kanssakin.

Vierailija
2/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai meinasitko itse myydä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta-arvion välittäjältä. Itse voit myös netistä tutkia eri alueilla toteutuneita asuntojen kauppahintoja.

Vierailija
4/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että kolmiosta on kyse. Monet välittäjät tekevät ilmaisen hinta-arvion.

Vierailija
6/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.asuntojenhinnat.fi tuolta löytyy hyvää tietoa, mm. sellainen laskuri, jolla voi laskea mitä alueen muista asunnoista on saatu.

voi verrata omaan asuntoonsa. ja voi saada tietää myös naaprin omakotitalon hinta-arvion... ;)

Vierailija
7/7 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet noin pihalla älä ainakaan ala itse asuntoasi myymään. Ota yhteyttä alueen välittäjiin. Mä kävin katsoo yhden välittäjän näyttöjä ja vaikutti tosi fiksulta, joten otin hänet välittäjäksi. Kun olet raskaana, on oman myynti ihan oma ongelmansa. Ja mahdolliset ostajat näkevät heti teidän ahdingon ja voivat tinkiä senkin takia hyvin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi