Miten paljon merkitystä miehen ulkonäöllä?
Tuntuu, että olen liian kranttu miesten suhteen. Olen yli kolmekymppinen, joten ikäiseni, saati vähän vanhemmat, eivät automaattisesti ole enää salskeita nuorukaisen näköisiä. Tämä vaivaa kovasti, sillä olen todella esteettinen ihminen.
Pönäkkä vartalo tai löysä maha eivät todellakaan sytytä. Olenko ainoa, joka ei voisi kuvitella menevänsä sänkyyn, jos mies ei ole timmissä kunnossa?
Hankaluuksia tulee tietty siitä, että itse en ole täydellisen vartalon omaava, vaikkakin pieni ja hoikka. Ja näkyy se ikä jo kasvoiltakin. Voinko vaatia täydellistä vartaloa ja ulkonäköä miehiltä, jos en itse sellaiseen yllä..?
Kommentit (8)
En minäkään pidä siitä,jos selvästi näyttää siltä,että toinen ei ole kiinnostunut terveydestään/hoitamaan itseään,mut siinä iässä kun itse olen,ei voi miehiltäkään vaatia mitään sixpackia!!
Fysiikkaa tärkeämpää on kemia ; )
Voit toki vaatia täydellistä vartaloa - en vaan ymmärrä miksi haluat rajata pois mahdollisia mahtavia tyyppejä ja ihania rakastajia moisella kriteerillä. Ei kaunis kuori takaa yhtään mitään.
Hyvä kuuntelija ja iso penis. Muuten voi olla kuin seinästä repäisty.
hyvä keskustelija ja SUUTELUTAITO!!!!!!!!!!!!kOOLLA EI MITÄÄN VÄLII
valehtelisin, jos muuta väittäisin.
Puhtaasti siitä kyse, mikä miellyttää silmiä ja saa kiinnostumaan, ja mikä ei.
En voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jonka olemus ei herätä kiinnostusta.
Mr Finland ei tarvitse olla, mutta miellyttävä kuitenkin. Mitä miellyttävyys mulle tarkoittaa?
mm. lyhyet hiukset (tai vaikka kalju, mutta ei todellakaan mitään pitkää tukkaa), ei viiksiä eikä partaa (sänki ok, mutta kunnon viikset ovat totaalinen turn off, saati joku pukinparta, tai edes kilinparta). Laihat ruipelot miehet eivät ole mun makuuni, eli miehen pitää olla miehen kokoinen ja näköinen, ja olemukseltaan muutenkin miehekäs.Yleinen puhtaus on tärkeää, eli puhdas tukka ja siisti olemus ylipäänsä, huoliteltu pukeutuminen (ei tarvitse olla mikään merkkivaatefriikki, mutta muodikkuus on plussaa).
Sporttisuus on plussaa, sillä tykkään katsella ja kosketella lihaksikasta vartaloa.
Kyllä ulkonäöllä on merkitystä mulle, en voi muuta väittää ;)
että en vaan voisi päätyä sellaisen miehen kanssa sänkyyn, joka ei ulkoisesti minua miellytä. Tunnen paljon hyviä tyyppejä, jotka eivät täytä ulkonäkökriteereitäni, joten jäävätkin vain hyviksi tyypeiksi ja kavereiksi.
Minun on hyvin vaikea kuvitella, että joku löysämahainen lihakseton mies veisi multa jalat alta, vaikka olisi miten hieno ihminen muuten. Koen, että vartalolla on jopa enemmän merkitystä kuin kasvoilla, vaikka nekin ovat hyvin hyvin tärkeät.
Enkä tarkoita, että pitäisin mistään kiiltokuvamiehistä. Päinvastoin, pientä rosoisuutta tarvii miehessä olla.
Ap
Fysiikkaa tärkeämpää on kemia :)
Toisaalta itse pidän miehistä joissa on sekä pituutta että leveyttä; joku bodattu kuntosalikävijä ei sen sijaan ollenkaan sytytä. Mieluiten otan miehen joka osaa keskustella ja jolla on vähän kaljamahaa ja tumma parta/tummat hiukset. Olemuksen pitää olla miehekkään lämmin ja rauhallinen.
Tietenkin voit vaatia. Ainakin tiedät, missä on syy, jos ei puolisoa löydy.