Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia sovinnosta ystävän kanssa piiiitkän hiljaisuuden/välitpoikki tilanteen jälkeen?

Vierailija
04.03.2012 |

Onko palstalaisilla kokemuksia sovinnosta sellaisen super ison riidan jälkeen? Niin että olisi esim. vuoden hilajsiuus välissä.

Mulla on erään tärkeän ihmisen kanssa ollut välit poikki jo melkein vuoden. Riidassa ei ollut kummassakaan sen enempää syytä kuin toisessakaan.

Minä kaipaan ystävääni, mutta entä jos hän ei minua? Molemmat ollaan tosi itsepäisiä.

Voiko tällaisesta tilanteesta palata enää ystävyyteen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta en halua että hän saa sitä tyydytystä että minä nöyrryin ja hän luulee että ei mulla ole muuta kuin tuo yksi ystävä...

-ap

Vierailija
22/22 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiminen onnistuu kun voit unohtaa oman egosi. Kun ystävyys on tärkeämpää kuin se kuka nöyrtyy tai on oikeassa. Tai se mitä ystäväsi sinusta ajattelee tai mikä on sosiaalinen status, montako kaveria kenellä on jne.

Miksi muuten ajattelet että se olisi nöyrtymistä jos yrittää sopia? Mielestäni se on viisautta ja osoittaa kypsyyttä.

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja sain jostain neuvon että jos todella haluaa sopia niin voi ihan vaan pyytää anteeksi kaikkea, sitäkin mihin ei mielestään ole syyllinen. Ottaa siis syyn kaikesta omille niskoilleen, ehdottaa sovintoa ja siirtyä eteen päin.

En ihan pystynyt siihen kyllä itse.

mutta toisaalta en halua että hän saa sitä tyydytystä että minä nöyrryin ja hän luulee että ei mulla ole muuta kuin tuo yksi ystävä...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla