Mä olen todella loukkaantunut ystävälleni. Ei tee mieli puhua hänelle hetkeen.
Jonkun mielestä olen varmasti loukkaantunut aivan turhaan, mutta silti!
Olimme eilen ystävän vauvan ristiäisissä. Ja vauva sai tismalleen saman nimen mikä minun lapsellani on! Tämä lapseni on vieläpä ystäväni kummilapsi, joten tasan tarkkaan on tiennyt, että meidän lapsella on sama nimi!
Meidän lapsi on jo vanhempi (4v) ja osasi itsekin ihmetellä miksi vauvalla TISMALLEEN sama nimi kuin hänellä. Lapsen etunimi ei ole löydy top 10-listalta, mutta ei ole mitenkään ainoa laatuaankaan.
Jotenkin vielä ymmärtäisin, että ovat antaneet saman etunimen tai toisen nimen tms, mutta kokonaisuudessaan sama nimi on jo mielestäni loukkaavaa. Ollaan kuitenkin paljon tekemisissä ja ollaan oltu hyviä ystäviä alaluokilta asti.
Ystäväni silloin 4 vuotta sitten oli sitä mieltä, että nimi on outo ja aika kummallinen, mutta nyt on kumminkin sen nimen lapselleen antanut. Olen todella loukkaantunut. Enhän minä niitä nimiä omista eikä lapsenikaan eikä tämä olisi loukannut niin pahasti, jos ystäväni ei olisi alkujaan ensin haukkunut ko. nimeä.
Kommentit (22)
Hei sinä ap! Kukaan terve ihminen ei vietä viikonloppujaan kirjoittamalla tällaista roskaa nettiin. Täällä on tarkoitus jakaa aitoja mielipiteitä ja oikeita kokemuksia. Sinullakin varmasti on jotain sanottavaa omasta elämästäsi. Kerro vaikka, mikä sinua harmittaa, tai miltä sinusta tuntuu, kun kirjoitat noita keksittyjä tarinoitasi.
esille tai puheeksi ristiäisissä? Kai sä sanoit ääneen myöhemmin että hei meidän lapsi on samanniminen? Todella outo juttu on, en mäkään ymmärtäisi.