Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaljankittaaminen ja imetys.

Vierailija
04.03.2012 |

Huh, kaveri joi viisi olutta kun istuimme iltaa, vauva heräsi ja kaveri lähti imettämään.. ajatuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veren kiertämään. Toivottavasti ei ollut niin humalassa, että olisi käsitellyt vauvaa liian kovakouraisesti.

Vierailija
2/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa esim. monet D-tipathan ovat etanolipohjaisia, joten vauva saa niistäkin enemmän alkoholia kuin äidinmaidon kautta. Suurempi riski on vauvan käsittely humalassa. Itse olen ottanut lasin pari viiniä (niin etten ole humaltunut) illan aikana ja imettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen synnyttämään. Tässä ollaan jo viime heinäkuulta tipatonta vietetty. Ja en tosiaan aio seuraavaa 9 kuukautta jotka imetän, niin jatkaa tipatonta.

Oluet kehiin..

Vierailija
4/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottua alko.fi

Vierailija
5/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pienikin alkoholimäärä olla haitallista.... Onko sitä oikeasti tutkittu, ettei olisi haitallista?!!!!

Minulle viisi 0,33 olutta olisi jo kunnon hiprakka, eli en joisi nyt kun imetän....Yksi olut tuskin pahaa tekee, mutta käytännössä olen jättänyt yhteen lasilliseen, eli puolikkaaseen tölkkiin. Alkoholitontakin saa kaupasta jos olutta haluaa maidontuotannon takia, tai kotikaljaa.

En tajua miten imettäjä ei osaa kieltäytyä, tai vielä vähemmän raskaana olija.

Vierailija
6/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy Finkbray :köhän se nyt oli,olutta joka tapauksessa,jossa on vain 2,8 prosenttia,mutta

maistuu ja vaikuttaa paljon paremmalta kuin keppana.

Vierailija
7/7 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jekoviteja myydään? paljon enemmän alkoholia parissa tipassa kuin 3 promille humalassa olevan äidin maidossa. ja tippoja annetaan vielä joka päivä.

Voi pienikin alkoholimäärä olla haitallista.... Onko sitä oikeasti tutkittu, ettei olisi haitallista?!!!!

Minulle viisi 0,33 olutta olisi jo kunnon hiprakka, eli en joisi nyt kun imetän....Yksi olut tuskin pahaa tekee, mutta käytännössä olen jättänyt yhteen lasilliseen, eli puolikkaaseen tölkkiin. Alkoholitontakin saa kaupasta jos olutta haluaa maidontuotannon takia, tai kotikaljaa.

En tajua miten imettäjä ei osaa kieltäytyä, tai vielä vähemmän raskaana olija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi