Uskaltaako ulkolaisia pensasmustikoita syödä
kuumentamatta? Kun on ollut juttua, että vadelmat pitäisi kuumentaa salmonellariskin vuoksi. Onko riski siis myös pensasmustikoissa? Ajattelin tehdä pavlovaa ensi viikolla, jonka päälle mustikat tulisi tuoreeltaan.
Kommentit (4)
Pensasmustikat eivät maistu millekään ;) Itse olen sitä paitsi yhdistänyt pavlovaan aina jotain hapanta, kun marenki on niin makeaa jo itsessään. Ihan paras yhdistelmä on vadelma-suklaa tai sitten sitruuna suomalaisten mustikoiden kanssa.
Pensasmustikat eivät maistu millekään ;) Itse olen sitä paitsi yhdistänyt pavlovaan aina jotain hapanta, kun marenki on niin makeaa jo itsessään. Ihan paras yhdistelmä on vadelma-suklaa tai sitten sitruuna suomalaisten mustikoiden kanssa.
ole ulkomaalaisia vielä maistanut, mutta ainakin suomalaiset oli super hyviä viimekesänä! Sitruunatäyte tuleekin, väriksi mustikoita ajattelin ja päälle vielä valkosuklaalastuja... On mulla pakastimessa omiakin mustikoita muttei niitä kehtaa laittaa kun sotkevat vaan sulaessaan kerman.
ap
että ne ottaa virtsaa ja paskavettä ja kaataa sitä niiden mustikoiden päälle. Sitten ne myy niitä samoja marjoja vientiin. Ne on niin hulluja siellä ulkomailla!