Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen lapsi muuttaa?

Vierailija
03.03.2012 |

Meillä on 1-vuotias touhukas tyttö, ja mua on ruvennut arveluttamaan toisen lapsen hankinta. Aikaisemmin olin aina sitä mieltä, että sisarus pitää olla, ja teoriassa olen tätä mieltä yhä, mutta mua hirvittää oma jaksaminen. Olin siis haaveillut 3 vuoden ikäerosta, että ehtiihän tuo tuosta kasvaa vielä. Mutta siis, kokemuksia kiitos! Ja meneekö parisuhde kakkosesta kohti tuhoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isosisko on ihan eri asia kuin yksivuotias. Lapsi kasvaa ja kehittyy älyttömän paljon kahdessa vuodessa. Mieti sisarusasiaa uudestaan, kun on ajankohtaisempaa.

Ja ei, parisuhde ei kulje kohti tuhoa vaikka lapsia olisi useampia.

Vierailija
2/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt miettiä sisarusta, kun esikoinen on vaativimmillaan. 2. syntymäpäivän jälkeen alkaa helpottaa, mieti sisarusta vasta sitten vuoden - parin päästä... ja se, mihin suuntaan parisuhde menee, ei riipu lasten lukumäärästä vaan siitä, miten puolisoon ja suhteeseen panostetaan ja miten tullaan toimeen :)

t. kolmen äiti, 12 v todella onnellisesti naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt miettiä sisarusta, kun esikoinen on vaativimmillaan. 2. syntymäpäivän jälkeen alkaa helpottaa, mieti sisarusta vasta sitten vuoden - parin päästä... ja se, mihin suuntaan parisuhde menee, ei riipu lasten lukumäärästä vaan siitä, miten puolisoon ja suhteeseen panostetaan ja miten tullaan toimeen :)

Kiitos vastauksista! Ihana kuulla että tuo on vaativimmillaan. Tänään laskin melkein minuutteja että milloin saa laittaa nukkumaan. Hyväntuulinen tapaus hän on, mutta mua puuduttaa "leikkiä" hänen kanssaan noita palikkaleikkejä.

ap

Vierailija
4/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada hoitoon, ja matkustaminenkin on aina haastavampaa mitä enemmän lapsia on. Voi olla että auto tai asuntokin pitää uusia jo kakkosen kohdalla, useimmilla kai kolmosen.

Muuten kyllä suosittelen. Lapsista on niin paljon seuraa toisilleen vähänkin isompina että kun kuopus on kahden, sinua ei enää tarvita juuri mihinkään. Ykkösen kanssa vanhemmat ovat se ohjelmatoimisto mikä joskus jurppii.

Vierailija
5/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli luvattomalla mukelolla.

teevee

ylikansoitus riittää sulle ja mulle

Vierailija
6/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Ihana kuulla että tuo on vaativimmillaan. Tänään laskin melkein minuutteja että milloin saa laittaa nukkumaan. Hyväntuulinen tapaus hän on, mutta mua puuduttaa "leikkiä" hänen kanssaan noita palikkaleikkejä.

ap

Sitten kun kuopuksesi on samassa iässä, sinulla on myös nelivuotias auttamassa joka asiassa vauvan kanssa! Palikkaleikitkin saattavat jäädä jo nuorempana koska yleensä matkitaan isojen sisarusten leikkejä ja touhuja.

Vierailija
7/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun nuorempi meni kouluun muutettiin rivarista ihanaan omakotitaloon, jotta saatiin molemmille omat huoneet.

Vierailija
8/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhden kanssa liian vähän touhua.Kaks on hyvä.

Vierailija
9/9 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmäärä lisääntyy talossa. Ennen yksi sairastaa, sitten kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän