Ei halpislastenvaatteita ole tehty kestämään, jos yhdellä lapsella kestävät, hyvä.
Kommentit (3)
mutta joskus taas kestävät paremmin kuin merkkivaatteet. Laatu vaan vaihtelee enemmän. Eniten harmittaa se, että joskus myös kalliit vaatteet hajoavat heti, esim. Reimatec alle viikossa.
Täyttä arpapeliä, kun lapsille vaatetta ostaa. Olen jättänyt kalliit "laadukkaat" merkkivaatteet ostamatta muutamien pettymysten vuoksi. Harmittaa kyllä joskus ostaa myös halpaa kertakäyttökamaa.
Meillä on sukulaisilta saatuja, 90-luvun lopussa hankittuja, kahdella lapsella aiemmin käytettyjä lindexin, h&m:n ym. vaatteita käytetty jo kolmella omalla lapsella ja ne on välissä käyneet myös muualla ja yhä vain koossa ja käyttökelposia. Eikä edes kyse niistä kaikkein pienimmistä vähän aikaa käytössä olevista vauvan vaatteista, vaan esim. 80-100 cm. Niistä on hyvä mieli :)
Olen itse huomannut, että monien kalliimpien lastenvaatteiden materiaalit ovat sopimattomia lasten käyttöön, eli toistuvaan pesuun ja konttaamiseen/lattialla leikkimiseen.
mutta joskus taas kestävät paremmin kuin merkkivaatteet. Laatu vaan vaihtelee enemmän. Eniten harmittaa se, että joskus myös kalliit vaatteet hajoavat heti, esim. Reimatec alle viikossa.