Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"pilasiko" synnytys alapäänne?

Vierailija
03.03.2012 |

raskaana ja alateitse synnytys kauhistuttaa....

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kudokset löystyy jo odotusaikana". Varmaan joo väliaikaisesti, mutta kyllä se on se lapsen päkerrys toosasta maailmaan mikä sen värkin tuhoaa. Sektiolla synnyttäneillä ei muutoksia alapäässä.

Vierailija
22/45 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt uudesta alapäästäni. Repesin synnytyksessä vähån, muutama tikki laitettiin. Arpikudosta on jonkin verran, ja omasta mielestä näytin ja tunnuin oudolta. Hävetti , kun mies antoi suuseksiä, en nauttinut yhtään. 7 v:n jälkeen syntyi toinen lapsi ja reilun vuoden jälkeen vielä kolmaskin. Enää ei tullut lisää repeämiä, ja olen alkanut hyväksymään vartaloni. Rinnat roikkuvat ja alapää on mikä on. So what, sitä ne raskaudet teettää. Jos se miestä haittaa, niin se on sen ongelma, ei minun.

Olen oppinut nauttimaan seksistä enemmän kuin kosqkaan ennen. Suuseksistä tykkään yli kaiken. Enää en ajsttele miltä näytän, vaan sitä, miten hyvältä tuntuu toisen kosketus.

En tiedä, johtuuko iästä(lähes40v) vai raskauksista/synnytyksistä/imetyksistä, mutta kaikinpuolin seksi tuntuu taivaalliselta nykyään. Rakastan sitä, kun mies imee ja näykkii nännejä. Ennen lapsia tämäkään ei tuntunit miltään. Lisäksi olen oppinut saamaan emätinorgasmeja (ei onnistu yhdynnässä, mutta dildolla)

eli voisin sanoa, että synnyys ei ole pilannut alapäätäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nautintoa te saatte ensisynnyttäjän pelottelemisesta. Hänellä on varmasti ilman teidän typeriä kommenttejannekin ihan riittävästi stressiä ja huolta synnytyksestä.

Jokainen tietysti puhuu vain omasta kokemuksestaan. Minä olen synnyttänyt kolme suurta lasta, joista viimeinen syntyi päälaki edellä, eli ei ollut mikään maailman helpoin synnytys. Siitä huolimatta alapääni on täysin kunnossa. Mieheni on sanonut, että ei ole huomannut mitään muutosta, enkä ole minäkään.

Joillekin tulee repeämiä, mutta ne korjataan. Suurimmalla osalla kaikki menee hyvin, eikä mitään havaittavaa muutosta tapahdu. Ole huoleti!

Vierailija
24/45 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri merkitys on myös ollut lantionpohjan lihasten jumpalla. Olen treenaillut sen verran, että olen pysynyt suht tiukkana. Tottakai kuukausia synnytysten jälkeen olin "löysä" , mutta nyt kun nuorin lapsista on 2 v niin voisin sanoa alapääni olevan taas tiukka. Sekin varmasti vaikuttaa seksistä nauttimiseen.

Vierailija
25/45 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 4 lasta 20-30 v sitten normaalilla tavalla. Pimpsani on ihan kireä vielä nytkin.

Vierailija
26/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt alakautta vantterat ja isopäiset pojat. Joka kerta repesin ja aina on värkki palautunut siihen entiseen. Ulkonäkö on toki muuttunut, mutta ei mitenkään järkyttävän paljon. Puolessa vuodessa tai vuodessa pillu on ollut ihan yhtä tiukka kuin ennen lapsia. Eihän se minulla ennen lapsiakaan mikään yhden sormen neitsytpillu ollut, mutta mies on aina tykännyt ja tykkää edelleen. Eikä siis ole mikään jättimunainen kuten muiden seksipalstan mammojen miehillä. Olen muutenkin palautunut joka paikasta jokaisen raskauden jälkeen enkä saanut edes raskausarpia rintoihin tai vatsaan. Naisen kroppa on sellainen joustava ja venyvä ja olen pariltakin lääkäriltä kuullut, että aivan aniharva pimppi ei palaudu. Itse asiassa raskaus kyllä löysyttää kudoksia ihan joka paikasta, koska kroppa valmistautuu siihen synnytykseen, mutta sitten se kroppa myös palautuu ja kiinteytyy. Ei kannata mitään sektiota turhamaisuuden vuoksi haluta (ulkonäkö muuttuu taatusti, vaikka tuntuma ei). Ainahan sitä voi elämässä kaikenlaista käydä, voit vaikka kuolla tai loukkaantua auto-onnettomuudessa jos ajat autoa tai menet sellaiseen kyytiin.

Vierailija
27/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään sektiota turhamaisuuden vuoksi haluta (ulkonäkö muuttuu taatusti, vaikka tuntuma ei). Ainahan sitä voi elämässä kaikenlaista käydä, voit vaikka kuolla tai loukkaantua auto-onnettomuudessa jos ajat autoa tai menet sellaiseen kyytiin.

Ihme idiootteja täällä neuvomassa muita. Jos sinulla ei seksielämä mennyt synnytyksen takia niin ei muillakaan voi mennä niinkö? Tai sitten olet frigidi tai jotain.

Varmuuden vuoksi kannattaa valita sektio. Samalla tavoin kuin varmuuden vuoksi otetaan vakuutuksia ja käytetään turvavyötä. Ei kaikille tule edes raskausarpia, se on yleensä pullukoiden ongelma, kun ihon alla oleva ihra repeää.

Vierailija
28/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mitään sektiota turhamaisuuden vuoksi haluta (ulkonäkö muuttuu taatusti, vaikka tuntuma ei). Ainahan sitä voi elämässä kaikenlaista käydä, voit vaikka kuolla tai loukkaantua auto-onnettomuudessa jos ajat autoa tai menet sellaiseen kyytiin.

Ihme idiootteja täällä neuvomassa muita. Jos sinulla ei seksielämä mennyt synnytyksen takia niin ei muillakaan voi mennä niinkö? Tai sitten olet frigidi tai jotain.

Varmuuden vuoksi kannattaa valita sektio. Samalla tavoin kuin varmuuden vuoksi otetaan vakuutuksia ja käytetään turvavyötä. Ei kaikille tule edes raskausarpia, se on yleensä pullukoiden ongelma, kun ihon alla oleva ihra repeää.

Vakuutus on pakollinen, samoin turvavyön käyttäminen on pakollista. Eli ei oma valinta.

Uskon asiahan tämä näyttää olevan. Seksipalstan lääketieteen dosentti, joka on tehnyt väikkärinsä löysän pillun syndroomasta, varmaan aukottomasti todistaa, että keisarinleikkaus on riskitön myös äidille ja turvaa seksielämän tulevaisuudessa. Jos ei imetä, niin varmaan rinnatkin säilyvät terhakkaampina vai ?

Maallikko täältä toteaa, että naisella, joka haluaa keisarinleikkauksen välttääkseen riskin saada löysän pillun syndrooma, on elämässä muitakin ongelmia.

Vierailija
29/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskasko, ilkivaltavakuutus, kotivakuutus, oikeusturvavakuutus, henkivakuutus. Mikään näistä ei ole pakollinen, mutta hyvä olla varmuuden vuoksi jos odottamatonta tapahtuu.

Vierailija
30/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maallikko täältä toteaa, että naisella, joka haluaa keisarinleikkauksen välttääkseen riskin saada löysän pillun syndrooma, on elämässä muitakin ongelmia.

Turvavyö on oma valinta, ei pakollinen. Itse kantaa seuraukset ellei sitä käytä. Tässä maailmassa mikään muu ei ole pakko kuin kuolema.

Vierailija
31/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tämänkaltaisesta asiasta keskustellaan ja se joillekin ahdistustakin saattaa aiheuttaa, mutta sitä en ymmärrä, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää: aivan kuten toiset tupakoitsijat saavat keuhkosyövän ja toiset eivät (ja tähän vaikuttavat useat tekijät) myös toiset synnyttäjät saavat pilalle menneen alapään ja toiset eivät (samalla lailla useita vaikuttavia tekijöitä). Yhden keho ja kudokset reagoivat raskauteen ja synnytykseen eri tavalla kuin toisten ja toiset ihmiset palautuvat, toiset eivät. Kuitenkin, SUURIN osa naisista palautuu, joten turha huolehtiminen on, kuten sanottu, turhaa.

Vierailija
32/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksestani suosittelisin ehdottomasti sektiota. Ei se minua ja vaimoani yhtään auta, palautuuko naisista 90 % vai 51 %.

Kuitenkin, SUURIN osa naisista palautuu, joten turha huolehtiminen on, kuten sanottu, turhaa.

Vierailija
33/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että sinun kohdallasi ongelma on jossain muualla kuin vaimosi alakerrassa.

Eikä se ole edes pelkästään suurin osa vaan lähes kaikki.

Vierailija
34/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten suurin huoli näyttääkin olevan se, onko vaimolla soiva peli synnytyksen jälkeen vai ei. Kannattaisiko kuitenkin olla enemmän huolissaan kuinka vauvan ja vaimon käy synnytyksessä? Riskitöntä sektiotakaan kun ei ole olemassa.

Vierailija
35/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyydyttävää seksielämää ei tarvita jos lapset ja vaimo on terveitä? Tottakai jos on pakko valita joko tai, niin terveet perheenjäsenet, mutta koita nyt tajuta että elämä ei ole niin mustavalkoista. 3-kymppinenkin tarvitsee tyydyttävää seksiä. Sinänsä hölmöä, jos on osuutensa jo hoitanut eli lapsiluku täynnä. Nyt on tehtävänä enää kasvattaa lapset tulemaan toimeen omillaan. Viis nautinnon hömpötyksistä. NOT, katso kuule peiliin idiootti!

Kannattaisiko kuitenkin olla enemmän huolissaan kuinka vauvan ja vaimon käy synnytyksessä? Riskitöntä sektiotakaan kun ei ole olemassa.

Vierailija
36/45 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangastako sinulle pitää tämä vääntää? Sinä keksit valintatilanteen seksin ja terveiden perheenjäsenten välillä, en minä.

Ja toisten nimittely kertookin sinusta sitten loput.....

Vierailija
37/45 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko et omani on paremmassa kunnossa nyt ku ennen lapsia, koska on tullut harjotettua niitä lihaksia. Repeymät paikataan lasaretissa, mut lihakset on ite laitettava kuntoon. Ja ukkojen ihan turha valittaa, onhan se "tavaran löystyttänyt " laps osittain myös heidän aikaan saannostaan. Helvetti, siinä missä naisen kannattaa reenata omia lihaksiaan kannatas miesten treenata kestävyyttään.

Vierailija
38/45 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuu ainaa vaan miesten valittamisesta aivan kuin huonosta seksistä kärsisi vain mies. Eikö teitä kiinnosta antaa hyvää seksiä miehellenne? Tiedän tuttavapiiristäkin tapauksia jossa nainen on "hohhoijaa lopettai kohta niin sais nukkua tai tehdä jotain muuta katsoo vaikka telkkua" eli yhdyntä on täysin yhdentekevä ja varsinkin se, nauttiiko mies siitä lainkaan. Yhdyntä on jopa niin yhdentekevää, että mitään ei olla valmiita tekemään oman palautumisen jouduttamiseksi, odotetaan vaan että aika hoitaa, mutta sehän ei hoida. Tasa-arvo korostuu naistenkin ajatuksissa todella itsekkäästi ja syyllistetään miestä aivan yhtä lailla ellei jopa enemmän. "Itsepä olet pannut paksuksi, jos ei kelpaa enää niin lähde nosteleen". Itse asiassa miesten valittaminen väljästä tavarasta on enemmänkin urbaania legendaa. Nainen tajuaa ongelman ihan ilman valittamistakin, kun kotona on huonotuulinen mies joka ei saa yhdynnässä orgasmeja.

Ja ukkojen ihan turha valittaa, onhan se "tavaran löystyttänyt " laps osittain myös heidän aikaan saannostaan. Helvetti, siinä missä naisen kannattaa reenata omia lihaksiaan kannatas miesten treenata kestävyyttään.

Vierailija
39/45 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät mene tiukennusleikkaukseen, samalla kannattaa leikata monella olevat rumat häpäritkin. Kyllä leikkuu kannattaa ja sen kustannuksiin mies osallistuu mielellään. Nykypäivänä tämäntyyppiset leikkuut ovat ihan perusjuttuja.

Vierailija
40/45 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki menee varmasti hyvin ja jos satut saamaan repeymiä ne varmasti tikataan ja paranet entisellesi! Tsemppiä synnytykseen! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi