Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka "ankara" olet auton ratissa, jos...

Vierailija
03.03.2012 |

Eteesi tulee vasemmalta toinen auto? Jos et kuitenkaan joudu jarruttamaan, mutta selvästi auto on tullut todella "viime hetkellä" sieltä...Entä jos joudut vähän löysäämään kaasua tai jopa painamaan jarrua?

Tai sitten jalankulkija ylittää tien muuten kuin suojatietä käyttämällä (suojatie vähän matkan päässä) ja vähän pelästyt ja vaistomaisesti löysäät kaasua? Entä jos joudut painamaan jarrua?

Eli tööttäisitkö noissa tilanteissa?

Minkälaisissa tilanteissa olet yleensä joutunut "painamaan torvea"?:D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tööttään, jos edelläoleva ei ole huomannut punaisten vaihtumista vihreiksi, tai jos joku on vaihtamassa kaistaa mun kylkeen. Tööttään siis merkinanto- ja varoitusmielessä, en koskaan haista v***u -mielessä. Onko siitä aggressionpurkutööttäämisestä muka jotain hyötyä?

Sen sijaan tööttään, jos edelläoleva ei ole huomannut punaisten vaihtumista vihreiksi, tai jos joku on vaihtamassa kaistaa mun kylkeen. Tööttään siis merkinanto- ja varoitusmielessä, en koskaan haista v***u -mielessä. Onko siitä aggressionpurkutööttäämisestä muka jotain hyötyä?

lyhin mitattavissa oleva aika on punaisen vaihtuminen vihreaksi ja ensimmainen aanimerkki.

Vierailija
22/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tööttään kyllä jos joku törttöilee niin että se vaikuttaa minun ajamiseeni. Viimeksi taisin töötätä kun joku urpo tunki kiertoliittymään vaikka olin itse jo siellä ja jouduin tekemään nopean jarrutuksen etten päädy kylkeen. Kiertoliittymät tuntuu olevan vaikea asia monille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin työmatkalla yläkoululaisille, jotka kävelevät päin punaista. Ärsyttävää! Mulle siis autolla vihreät ja nämä valopäät vaan lampsii menemään eikä edes katso tuleeko autoja...