Putous-UNICEF
Ryhdytkö lahjoittajaksi?
Suomalaisen komiikan kärkinimet omistavat yhden jakson maailman lasten auttamiseksi. Katsojien suosikkiohjelma Putouksen erityisjaksona nähdään 3.3. Putous-UNICEF mtv3-kanavalla klo 19.30.
Kommentit (9)
tällä viikolla tehdä kuukausilahjoitussopimus. Muuten olisimme olleet sopivaa kohderyhmää.
Oli erittäin terveellinen herätys meidän hyvinvoinnissa kylpeville lapsillemme nähdä toisenlaista todellisuutta. Varsinkin 10 v. poika alkoi selvästikin ajatella, että esim. koulunkäynti on oikeastaan aika hieno asia.
Tätä olemme toki yrittäneet aiemminkin hokea, mutta oikeiden lasten näkeminen havainnollisti asiaa huomattavasti paremmin kuin äidin tai isän saarna...
Omat lapset heräsi ajattelemaan, kun näki ohjelman. Itseä itketti.
Todella tylsä ohjelma oli tavalliseen putoukseen verrattuna.
Kuukausilahjoittajaksi ryhdyin kuitenkin.
mutta lasten kanssa puhuttiin asioista ja ihmeteltiin vielä ohjelman jlkeenkin, esim että miten ne siellä sillan alla asuivat jne.
Nämä lahjoitusjutut on puhuttu, että sitten ko minä meen töihin niin katsotaan.
Varsinkin ne siltojen alla asuvat katulapset. Nekin äidit, jotka täällä murehtivat sitä kotihoidontuen karsimista, toivottavasti heräsivät ajattelemaan että meillä täällä Suomessa asiat ovat oikeesti todella hyvin..ehkä vähän liiankin hyvin.
ja ostan aina joulukortit ja kalenterit heiltä.
Tällä hetkellä olen pienipalkkainen yh, enkä millään voi sitoutua 12 euron kuukausilahjoituksiin. Siksi kaipaisin, että vastaavien kampanjoiden yhteydessä olisi tieto, kuinka tehdä omaan tilanteeseen sopiva kertalahjoitus. Olisin halunnut lahjoittaa esim. 30 euroa! Mielestäni kuukausilahjoittajien värväämisen ja perinteisen keräyksen voisi aivan hyvin yhdistää.
Ei kiinnosta.
Kuka auttaa mua ja mun lapsia? Ei kukaan. Sossun rahoilla kitkutellaan kuukaudesta toiseen.
Olin aivan järkyttynyt, lastemme suuri idoli menetti hehkunsa. Kuvottavaa "huumoria", mitä ihmettä tässä kohtaa ajateltiin?
Ja miks se munamies oli laitettu sinne kouluun kiroilemaan ja imppaamaan? Mulle ei nyt auennut tää ohjelma ollenkaan.