Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat teetättää lisätehtäviä läksyjen lisäksi?

Vierailija
03.03.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisätehtäviä/vaikeampia tehtäviä osaa tehdä, voi sitä kapasiteettia mielestäni käyttääkin...

Vierailija
2/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika (8v) tarvitsee matematiikassa tukiopetusta. On joka toinen viikko koulussa tukiopetuksessa opettajan ohjattavana ja me sitten joskus teetetään matematiikasta lisätehtäviä lapsen jaksamisen mukaan harjoitteluna kotona. Ja matematiikan kirjasta saa suoraan valmiita lisätehtäviä, niin ei itse tarvitse keksiä harjoittelulaskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika (8v) tarvitsee matematiikassa tukiopetusta. On joka toinen viikko koulussa tukiopetuksessa opettajan ohjattavana ja me sitten joskus teetetään matematiikasta lisätehtäviä lapsen jaksamisen mukaan harjoitteluna kotona. Ja matematiikan kirjasta saa suoraan valmiita lisätehtäviä, niin ei itse tarvitse keksiä harjoittelulaskuja.

vai vaikeampia ja haastavampia?

Eli se tekis ne kaikki kirjan tehtävät ja sitte sen lisäksi vielä lisää?

Vierailija
4/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy yhden tunnin viikossa tukiopetuksessa ja kustannamme itse pari oppituntia/vko lisää.

Matematiikka ja äidinkieli tuottavat välillä ongelmia, mutta esim. pienryhmään siirtyminen pidentäisi jokaista koulupäivää 2-3 tuntia.

Lisäopetusta voidaan järjestää myös viikonloppuina, joten taakka ei ole kohtuuton pienryhmään (ja ainakin meillä päin sen tasoon) verrattuna. Kukapa haluaisi, että lapsi opiskelee ryhmässä, jossa edetään luokan hitaimman mukaan?

Vierailija
5/5 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy yhden tunnin viikossa tukiopetuksessa ja kustannamme itse pari oppituntia/vko lisää.

Matematiikka ja äidinkieli tuottavat välillä ongelmia, mutta esim. pienryhmään siirtyminen pidentäisi jokaista koulupäivää 2-3 tuntia.

Lisäopetusta voidaan järjestää myös viikonloppuina, joten taakka ei ole kohtuuton pienryhmään (ja ainakin meillä päin sen tasoon) verrattuna. Kukapa haluaisi, että lapsi opiskelee ryhmässä, jossa edetään luokan hitaimman mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi