mites teillä on tullut
vuotoa kierukan laiton jälkeen ja sattuiko kamalasti asennus?Mua kamalasti mietityttää kierukan laitto.Mulla ei ole menkatkaan alkaneet kun imetän vielä,mutta lapsiluku on nyt täynnä,enkä halua mitään riskejä,että tulisin taas raskaaksi.Kiitos etukäteen vastauksista
Kommentit (3)
Mun naisella vuotaa 24/7 verisenoloista mössöä. Nuoleminen on täytynyt lopettaa sen takia ja se harmittaa. Seksikkäitä pöksyjä kyllä tulee märästä pimpasta :)
Pari buranaa taisin sen illan aikana ottaa, ei siis sen enempää. Pikkuisen tuli vuotoa asennuksen jälkeen, pikkuhousunsuojalla kuitenkin pärjäsin.
Pari vuotta tuota pidin, sitten poistatin. Syynä vuotohäiriöt ja haluttomuus. Ekan 6kk kierukan laitosta vuosin 3 viikkoa neljästä, sitten tuo vuoto tasoittui, ja menkat muuttuivat hyin niukoiksi. Vuoden meni ihanok, sitten tuo vuotohäikkä palasi, kierto muuttui täysin epäsäännölliseksi 21-32 vrk, ja vuotoa oli 10-14pv. Ehkäisyteho oli kyllä loistava, kaikki halut nimittäin katosivat myös.
Joo, ei hormonaalisia ehkäisyvälineitä enää mulle, kiitos.
Toisen kerran sama lääkäri yritti kans laittaa muutaman vuoden ja parin lapsen jälkeen ja sattui tosi paljon. Eikä onnistunut ku ei löytänyt muka kohdun takaosaa. Tuli lähete gynekologille. Se tutki ja kaikki oli kunnossa mutta kierukkaan en enää suostunut. Sain ehkäisyrenkaan ja ollut nyt jo vuosia ja todella helppoa ja mukavaa käyttää.
Suosittelen!