Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vittua mä teen? Eronko vai onko muita vaihtoehtoja?

Vierailija
03.03.2012 |

Ahdistaa parisuhde! mitä mä teen? :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt ensin vaikka hakemaan apua jostain ammatti-ihmisiltä.

Vierailija
2/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo oli varmasti kakkoselta tarkoitettu ns. sarkastisena heittona että "elä nyt vaan missään nimessä kerro enempää"....... tarkoittaen siis että kerro nyt hyvä jumala vähän yksityiskohtaisemmin! Ymmärsitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tai miehet, mitä mä teen. meillä on pitkä helvetin hyvä ja koukeroinen suhde ja paljon lapsia. Nyt vaan tuntuu että onko tää vittu nyt tässä? pistänkö paperit meneen,kun toinen on omissa maailmoissaan eikä mitään PARISUHDETTA ole missään, paitsi sängyssä.

Vierailija
4/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon ihan eroamassa. tuntuu että pakko vaihtaa suuntaa. en vaan tiedä onko siinä mitään järkeä. lapset kärsis, ja kaikki... olenko itsekäs kun ajattelen itseäni? en vaan kestä sitä että jos mä PUHUN niin mua ei kuulla.

Vierailija
5/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon ihan eroamassa. tuntuu että pakko vaihtaa suuntaa. en vaan tiedä onko siinä mitään järkeä. lapset kärsis, ja kaikki... olenko itsekäs kun ajattelen itseäni? en vaan kestä sitä että jos mä PUHUN niin mua ei kuulla.

itsekäs syy. Narsisti olet jos eroat siitä syystä.

Tai siis narsistihan olet selkeästi kun ajattelet vain itseäsi. Olet tainnu jo päätöksesi tehdä ja sympatiaa sille haet.

Vierailija
6/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

go girl

Vierailija
7/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

go girl

Jep, eiköhän ole jahkaillut tarpeex kaua

Vierailija
8/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kysymyksiä täällä pyöritelty. Suhde (pitkä) on aivan kuollut. Ei mitään yhteistä, ei läheisyyttä, ei arvostusta. En muista koska mies olisi edes hymyillyt minulle viimeksi, ehkä 10v sitten? On aina pahalla tuulella ja vihainen. Normaaali keskustelu on ihan mahdotonta. Lisäksi alkoholia kuluu kausittain tosi paljon.

Mutta lapset! Jos ei olisi lapsia niin en edes miettisi. Mutta onko väärin sekoittaa lasten elämä oman onnellisuuden vuoksi?

Vierailija
9/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapia oikeasti kannattaa! Kunhan löytää sopivan terapeutin, on niin monenlaisia. Kannustan ainakin kokeilemaan.

Kirjastosta löytyy myös self-help-oppaita parisuhteen parantamiseksi, ovat parempia kuin jotkut naistenlehtien vinkit.

Vierailija
10/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot. Älkää liian kauan miettikö, että erotako vai ei. Elämää ei kannata kuluttaa huonossa liitossa.

Vierailija
11/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekäs syy. Narsisti olet jos eroat siitä syystä.

Tai siis narsistihan olet selkeästi kun ajattelet vain itseäsi. Olet tainnu jo päätöksesi tehdä ja sympatiaa sille haet.

Sinä se narsisti olet jos kuvittelet voivasi muiden elämään puuttua ja tiedät kaiken paremmin.

Hyi oksennus.

Jokaisella on oikeus olla onnellinen.

Vierailija
12/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoja kysymyksiä täällä pyöritelty. Suhde (pitkä) on aivan kuollut. Ei mitään yhteistä, ei läheisyyttä, ei arvostusta. En muista koska mies olisi edes hymyillyt minulle viimeksi, ehkä 10v sitten? On aina pahalla tuulella ja vihainen. Normaaali keskustelu on ihan mahdotonta. Lisäksi alkoholia kuluu kausittain tosi paljon.

Mutta lapset! Jos ei olisi lapsia niin en edes miettisi. Mutta onko väärin sekoittaa lasten elämä oman onnellisuuden vuoksi?

"En muista koska mies olisi edes hymyillyt minulle viimeksi, ehkä 10v sitten?"

Apua, repesin tälle täysin! 😂

Anna anteeksi, ei olisi pitänyt, sillä karmea tilanne.

Voivatko lapsennekaan oikeasti nauttia tuosta? Kannattaa miettiä, jos et jostain syystä ole sitä jo tehnyt.

Olen itse avioeroperheestä, ja alkujärkytyksen jälkeen olin vain onnellinen, että vanhempani erosivat. Loppui se kauhea painostava ilmapiiri kotona. Siihen asti siis, kunnes äitini sitten löysi uuden miehen, jonka kanssa taas omat ongelmansa... Onneksi pystyin muuttamaan pois kodista pian sen jälkeen.

Vierailija
13/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Ks. edellinen kommenttini/postaukseni nro 12.

Kärsisivätkö ne lapset oikeasti erosta enemmän, kuin nykytilanteesta, jossa olet ihan poikki/sekaisin/muissa maailmoissa ja lapset elävät kaiken sen ristiriidan keskellä?

Aina näissä vastaavissa ketjuissa puhutaan, kuinka ero ei mukamas ole lapsien edun mukaista ja lapset menettävät siinä niin kauheasti.

En vaan ymmärrä tätä hössötystä itse lapsena tuon läpikäyneenä. Onko se kuitenkin lähes aina vain tekosyy jäädä huonoon liittoon, kyn ei uskalleta lähteä?

Miettikää tätä oikeasti.

Vierailija
14/28 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha haaskata elämää turhiin ja negatiivisiin ihmisiin. Jos voi paremmin ilman toista niin siitä vuaa!

Vierailija
15/28 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassi lisää

Vierailija
16/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vittua.

Vierailija
17/28 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naiset kaikkoaa deittimarkkinoilta ja syntyvyyskin laskee, koska naisia ei enää kiinnosta kulkea (iso-)äitiensä viitoittamaa polkua.

Vierailija
18/28 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai

Vierailija
19/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Vierailija
20/28 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisella miehellä on väärä keino eli alkoholi hoitaa asioita tai jättää ne hoitamatta turruttamalla oloaan. Menisi vaikka papin kanssa keskustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä