Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisteletko koskaan haikeudella nuoruuden vapautta, biletystä, kundeja ja seksiä ennen lapsia?

Vierailija
03.03.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän nyt ja en ikinä enää halua olla mikään teini/20v!!!

Vierailija
2/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä kunnon yöunia + päiväunia + vapautta tehdä, mitä huvittaa milloin huvittaa. Kaipaan myös hiljaisuutta, lukemista, pelaamista ja tietty nuoruuden huumaavaa rakkautta. Eikä se hyvä hoikka kroppa ja nätti naamakaan pahitteeksi olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on ollut ja mennyt, ja hyvä niin. Yhtään en jaksaisi enää baareja enkä irtosuhteita. Mä varmaan biletin niin huolella että sain ihan tarpeekseni, nimim yli 100 miestä ja naista, kokaiinia ja muuta kivaa. Jo yli 10 vuotta tuntunut siltä, että mikään ei ole kivempaa kuin katsoa kotona telkkaria.

Vierailija
4/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on ollut ja mennyt, ja hyvä niin. Yhtään en jaksaisi enää baareja enkä irtosuhteita. Mä varmaan biletin niin huolella että sain ihan tarpeekseni, nimim yli 100 miestä ja naista, kokaiinia ja muuta kivaa. Jo yli 10 vuotta tuntunut siltä, että mikään ei ole kivempaa kuin katsoa kotona telkkaria.

En kyllä haikailis varmaan itekään, jos olis tuommosta ollut.

T: ei mikään puhdas pulmunen itsekään, mutta jotkin rajat sentään ollut

Vierailija
5/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi ei sellaista ollutkaan.

Vierailija
6/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille seurakuntanuorille järjestettiin silloin.

Kirkko on muttunut niistä ajoista eikä välttämättä hyvään suuntaan.

Vierailija
7/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä kunnon yöunia + päiväunia + vapautta tehdä, mitä huvittaa milloin huvittaa. Kaipaan myös hiljaisuutta, lukemista, pelaamista ja tietty nuoruuden huumaavaa rakkautta. Eikä se hyvä hoikka kroppa ja nätti naamakaan pahitteeksi olisi...

t. neljän lapsen 38v onnellinen äiti ja ihanan miehen aviovaimo

Toisaalta ihan hiton hyvä näinkin..=)

Vierailija
8/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hävettää se avoimuus ja fliiliksellä sekoilu. Nyt olen tasapainoisempi ja varmempi.

Vierailija
9/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain osia siitä kyllä. Eniten varmaan sitä pohjatonta itsevarmuutta ja positiivista asennetta (myös naiiviutta) jotka nuorena vielä olivat olemassa. Biletystä ja kundeja voin muistella hymyhuulin, mutta en kaipaisi sellaista enää. Seksi on nykyään(kin) erittäin hyvää, ja sen suhteen ei tarvitse mitään haikailla.

Vierailija
10/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauskin oli masentavaa. Tosin niin on tää sitoutuminenkin. Elämä on ylipäänsä raskasta.

Vierailija
11/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa todella paljon.

'

Vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kunpa saisin takaisin ne nuruus vuodet ilman LAPSIA.1111111111111111111111111111111111111111

Vierailija
12/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa todella paljon.

'

Vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kunpa saisin takaisin ne nuruus vuodet ilman LAPSIA.1111111111111111111111111111111111111111

Vierailija
13/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edelleenkään ole lapsia... Mutta mietin kyllä sitä millaista oli ennen kun oli naimisissa. Kaipaan monia asioita... mutta mä en tykkää nukkua yksin.

Vierailija
14/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ekan lapsen,kun olin 22v ja sen jälkeen vielä 3 lasta.Seksiä on yhäkin ja bilettämään pääsen myös,jos haluaisin.Vapautta on mies ja "isot" lapset,joista 2 täysi-ikäisiä.Kahta nuorimmaista hoitaa isommat,jos haluamme päästä vapaalle.

Nuoruus oli toki ihanaa kasaria,mutta perhe-elämä on vaan mun juttu!

Vierailija
15/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneutta ja tyttömäisyyttä ja sitä kuvitelmaa että maailma on ihmeellinen ja tulevaisuus jännittävä. Irtosuhteita en harrastanut koskaan ja biletyskin oli aika maltillista. Eniten kaipaan nuoruuteni sievää ja suloista olemusta jota ei enää nelikymppisenä ole, eikä voi kenelläkään nelikymppisellä enää olla.

Vierailija
16/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silloin ihan hiton hauskaa, mutta nykyään olen onnellinen, ja mun maailmassa noilla on suuri ero.

Vierailija
17/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella 14-vuotiaana tyypin kanssa, jonka kanssa päädyin myös naimisiin (20v) ja tekemään lapsen (21v). Minkään sortin vapautta en sen narsistin kanssa saanut kokea. Seksiä kyllä, silloinkin kun en olisi halunnut.

Asiat ovat nyt niin paljon paremmin ihanan miehen ja kolmen lapsen kera, että varmaan tappaisin itseni jos joutuisin uudelleen elämään nuoruuteni (14-25v). Kerran näin itse asiassa painajaistakin siitä, että nykyinen elämäni oli muka vaan ollut ihanaa unta ja olin oikeasti yhä "vanhassa" elämässäni. Mies ihmetteli, kun itkin ja kiroilin unissani..

Vierailija
18/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan vakavasti seurustellut, enkä lapsia hankkinut. Saan elää haluamallani tavalla elämäni loppuun saakka. Olisi varmaan kannattanut teidänkin jättää ne pikku mulkut tekemättä.

Vierailija
19/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ne kaikki kiinteärintaiet, hyväpeppuiset ja piukka pilluiset naiset, nyt kotona makaa riippurintainen pullukka jolla appelsiini perse ;(

Seksiä saa kerta kuussa jos sitäkään, kyllä vituttaa!

Vierailija
20/29 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen parjattu onnellinen, joka on tehnyt lapsensa niin nuorena, että ehtii vieläkin ns. nuoruuttaan elämään vaikka lapset jo omillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme