Joopa joo.......
Ihan varmaan teidän miehet käy vain kaljalla naispuolisten kavereiden kanssa. Siis viittaan tohon aikasempaan aloitukseen. Mä en usko että miehellä, jolla on naispuolisia ystäviä, on ihan puhtaat jauhot pussissa. Mutta siinäpähän ootte sinisilmäsiä. Mä en ainakaan sulattas sitä, että mun mies lähtis viettään iltaa jonkun naisen kanssa, olis se sitten kuin hyvä "kaveri" hyvänsä, enkä ite lähtis miespuolisen kaverin kanssa. Jos lähtisin, olis kyllä varmaan jotain vipinää...
Kommentit (7)
mutta kylläpä vain on, jos kaksin miehen ja naisen pitää kaljalle päästä. Siis vaikka on oma puoliso. Turha sitä on kierrellä. Ja en tosiaan puhunu mistään, että jos työporukalla mennään, vaan kaksin.
mutta kylläpä vain on, jos kaksin miehen ja naisen pitää kaljalle päästä. Siis vaikka on oma puoliso. Turha sitä on kierrellä. Ja en tosiaan puhunu mistään, että jos työporukalla mennään, vaan kaksin.
kaksinkin tosiaan olen ollut, eikä siinä ihan _oikeasti_ ole ollut mitään seksuaalista. Miksi ihmeessä kuvittelet niin?
Pidän naisia, jotka muuta väittävät, hiukan sinisilmäisinä. Parisuhde, johon pitää muita miehiä, tai naisia änkeä, ei tule kestämään. Vaikee on kyllä ymmärtää tää nykynen ilmapiiri, että kaikki pitää sallia. Muuten on typerä ja mustis ym...
Pidän naisia, jotka muuta väittävät, hiukan sinisilmäisinä. Parisuhde, johon pitää muita miehiä, tai naisia änkeä, ei tule kestämään. Vaikee on kyllä ymmärtää tää nykynen ilmapiiri, että kaikki pitää sallia. Muuten on typerä ja mustis ym...
sinä voi tietää faktana että siinä on jotain seksuaalista! Olen itse erittäin hyvä ihmistuntija ja huomaan kyllä jos joku tuntee minua kohtaan enemmän kuin kaveruutta. Olen monien miespuolisten kavereideni kanssa ollut ulkona ja tiedän että puolin ja toisin kyse on tasan tarkkaan kaveruudesta, kertaakaan ei ole mitään tapahtunut, eikä edes vihjattu siihen suuntaan.
Mun mielestä ei silti tarvi kaikkea sallia, ja sä voit olla sallimatta tällaisen omalle miehellesi. Mutta älä väitä että sinun mielipiteesi on se oikea totuus.
Usein puhe on kääntynyt miehen tyttöystävään ja uskoisin, että olen antanut ihan hyviäkin naisnäkökulman neuvoja ystävilleni.
Mä toivoisin, että oma mieheni puhuisi ongelmistamme naispuolisille ystävilleen, mutta käytöksestä päätellen ei...:/
mielestäni hyvä ihmistuntija, ja silti on mennyt metsään... Ja oon kyllä sitä mieltä, että ulkona käyminen muiden miesten kanssa (tai miesten ollessa kyseessä, naisten kanssa) nakertaa parisuhdetta. Halusitte tai ette.
No se on sinun ongelmasi. Mulla on monta miespuolista kaveria, osa niistä käy esim iltaisin meillä kahvilla, joko niin että mieheni on kotona tai sitten mieheni saattaa olla töissä. Ei tämä ole meille mikään ongelma ollut. Lisäksi käyn työporukalla mökillä ja laivalla, ja siellä on miehiä mukana. Kahvilla kävin entisen työkaverin (mies) kanssa eilen. Tai itseasiassa neljän miehen kanssa.
Eli jos minä osaan toimia näin niin ihan varmasti miehetkin osaa, ei aina tarvitse olla mitään seksuaalista mukana.