miksi synnytyksen jälkeen on vaikea pissata?
Kommentit (7)
ja se voi vaikuttaa siihen pissaamiseen.
Normaalisynnytyksessä sitten just tuo haavan kirvely. Mutta vesisuihku samanaikaisesti auttaa ;)
Pelkän kirvelyn piikkiin en laittaisi. Esikoisen synnytyksen jälkeen kävin suihkussa ja ainakin luulin käyneeni pissalla, mutta kohtuani painellut kätilö sanoi rakon olevan aivan täysi. Jonkun aikaa siinä vielä meni, ennenkuin ihan oikeasti pystyin pissaamaan.
ollu mitään ongelmaa vaikka väliliha leikattiin... kyllä se pissa tuli ihan normaalisti mutta suihkuttelin vaan sen takia ettei pissaa mene haavaan... ois saattanu kirvellä... minä ainakin kävin jo synnytyssalissa pissillä ihan muutama minuutti lapsen ulostulon jälkeen
jälkeen saattaa kestää että pissa tulee.
Mutta kun yritin salissa synnytyksen jälkeen pissata niin en tuntenut mitään, en tuntenut tuliko se pissa enkä myöskää pystynyt sitä ulos pinnistämään..kai ne kudoksen vaan joutuu niin koville ettei heti ihan normaalisti toimi.
Heti synnytyksen jälkeen pissa ei vaan tule. Ei siis kyse kirvelyn pelosta tms. Mulla oli tämä ongelma kuopuksen synnytyksen jälkeen, vaikka en revennyt tms. Mä sain kätilöltä konjakkiryypyn ja se auttoi. Kätilön mukaan eivät päästä periaatteessa synnytyssalista ennen kuin on pissaaminen onnistunut.
pissa kirvelee