Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mistä löytyisi ISO pesukone halvalla? Nopeasti?

Vierailija
02.03.2012 |

meidän perheen pesukone tilttasi pari päivää sitten lopullisesti ja alan jo olla epätoivoinen! Olen selaillut pari päivää kodinkoneliikkeiden sivuilla isorumpuista mutta edullista pesukonetta etsimässä, mutta eihän sellaista ole olemassa! :(

Rahaa ei ole seuraavaan pariin kuukauteen yhtään ylimääräistä, mutta pakkohan nuo likapyykit on saada jotenkin pestyä. Käsinpesu on mahdoton ajatus nelilapsisessa perheessä eikä meidän taloyhtiössä ole pesutupaa. Vinkatkaa hyviä tarjouksia tai mistä kannattaisi etsiä. Mun etsintä ei ole tuottanut tulosta. Alan jo olla epätoivoinen! :((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon hinta haitarista, eli paljonko se kone saa maksaa??

Vierailija
2/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, eli että kodinkoneliike muuttaa ja myy varastoaan tai vaihtaa mallistoa. eikös keväisin aina ole sellaisia?

Tai mites huutonet? Tai joku kierrätyskeskus tms? Onko käytetyt koneet kiellettyjen listalla vai ootko sellaisia miettinyt?

Älä vaivu epätoivoon, kyllä asiat järjestyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon hinta haitarista, eli paljonko se kone saa maksaa??

Budjetti on tiukka, maksimissaan venytään 400-450 euroon. Tuokin raha on sitten pois jostakin muusta tärkeästä, eikä lohkea sekään helposti. Isoa konetta ei sillä summalla kuitenkaan tunnu saavan mistään.... :((

Olen myös pikkuhiljaa taipumassa käytetyn kannalle, ei olis meille mikään ongelma. Mikäköhän lie olisi paras paikka etsiä?

Vierailija
4/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin isossa perheessä pitäisi ehdttomasti olla säästöjäkin.

Onnistuuko muutama asuntolainan lyhennysvapaa kuukausi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi