Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä luulet, jos olisit lesbo niin olisitko sitä avoimesti?

Vierailija
02.03.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoja sitten jo vakituisen viran. Nykyään lesbous/homous on etu, kun hakee työpaikkaa. Avoimesti vaan, eivät uskalla olla valitsematta ja pitää todistaa työnantajankin olevansa suvaitsevainen ja trendikäs.

Vierailija
2/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole kovin avoimesti heterokaan.

En esittele seksuaalisuuttani muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö, että seksuaalisesta suuntautumisesta pitää tehdä jotenkin numero? Juu, en varmaan sitten olis avoimesti lesbo.

Vierailija
4/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sää kysyit

Vierailija
5/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kuten nytkin: Julistamatta sänkyasioitani kellekään, mutta niin että puolisovalinnasta varmasti tutut voisivat päätellä seksuaalisen suuntaumiseni.

Vierailija
6/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa jaan sänkyni? That´s my life.

Vierailija
7/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikäli hankala kysymyksen asettelu, koska sitä ei oikeasti voi tietää, ellei koe itse.

No minä olen kokenut ja vastaus on, että jossain olen ulkona kaapista ja jossain en.

Ja vastaus tolle yhdelle näköjään sorretulle heterolle on, että EI, homous ei todellakaan

edesauta työpaikan saamista. Tarkkaan saa miettiä missä kertoo ja mitä.

Vierailija
8/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisitko luultavasti kertonut siitä perheellesi ja ystävillesi.ap.

Vierailija
9/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kuten nytkin: Julistamatta sänkyasioitani kellekään, mutta niin että puolisovalinnasta varmasti tutut voisivat päätellä seksuaalisen suuntaumiseni.

Rakkaus samaa sukupuolta olevien kesken on nimenomaan rakkautta, tunne. Toisin kuin heterot kuvittelevat, se ei tarkoita pelkkää seksiä.

Vierailija
10/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä, että puhutko naispuolisesta kumppanistasi työpaikan kahvipöydässa samalla tavalla kuin heterot miehistään tai vaimoistaan.

Ai niin, sehän olikin niin, että kun homo puhuu kumppanistaan vihan vaikka käytiinpä mökillä, niin se onkin jotain homouden toitottamista kaikille, mutta kun hetero tekee saman, se on vaan kertomista mökillä käynnistä.

Vierailija
11/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole hyvä esimerkki siitä, miten lesbous auttaa??? Aivan käsittämätöntä. Kyse on pörssiyhtiön johtajatasoisesta henkilöstä, joiden kohdalla ei yleensä ole olemassa muuta kuin "luottamus". Tuollaisilta palleilta lentää melkein mistä vaan syystä pois ja siinä ei ole kenelläkään nokan koputtamista. Nyt kuitenkin menivät dumppaamaan Korhosen. Ja koska Korhonen on lesbo, Alma media tietysti syyllistyi syrjintään. Jos Korhonen olisi hetero ja käynyt vaikka väärässä kaupassa, niin se kyllä riittäisi ihan laillisestikin potkuihin tuossa asemassa, jos työnantaja katsoo, ettei ole heidän arvojensa mukaista ja luottamus on mennyt. Pörssiyhtiössä päätoimittaja on niin iso henkilö tietyllä alueella, että valitun henkilön pitää olla tasan sellainen kuin halutaan. Ei sillä ole merkitystä, oliko kyse hampaista vai seksuaalisesta suuntautumisesta, jos luottamus menee.

sikäli hankala kysymyksen asettelu, koska sitä ei oikeasti voi tietää, ellei koe itse.

No minä olen kokenut ja vastaus on, että jossain olen ulkona kaapista ja jossain en.

Ja vastaus tolle yhdelle näköjään sorretulle heterolle on, että EI, homous ei todellakaan

edesauta työpaikan saamista. Tarkkaan saa miettiä missä kertoo ja mitä.

Vierailija
12/12 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kellekään kuuluu? Nyt olen frigidinä avioliitossa, enkä ole oikein koskaan tuntenut vetoa miehiinkään. Mutta se etten laukea ei kuulu edes aviomiehelleni. Kaikki nuo seksijutut on jotenkin niin toisarvoisia asioita oikeasti tärkeiden asioiden rinnalla. Olen aina ihmetellyt sitä miten himot heittelevät ihmisiä...Ehkä joskus ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi