Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän vieläkin sitä, kun polttareihin tuli vain 3/10 ihmistä.

Vierailija
01.03.2012 |

Kutsuin siis polttareihin (tai annoin kaasolle listan näistä) kymmenen ihmistä. Kaikki sellaisia, jotka olen tuntenut useamman vuoden ja jakanut henk.koht. juttuja.. vain kolme tuli paikalle. Asuivat kyllä kaikki eri puolella Suomea.. mutta voi että mä jotenkin "häpesin", hävetti että kukaan ei halua tulla mun polttareihin. En ole loukannut tms. mutta pari vuotta oli hiljaiseloa kun saimme lapsen ja hänellä on ollut sairauksia ym.. en ole paljoa pitänyt yhteyttä kavereihin.. mutta olisin toivonut ne tietysti polttareihin.

Kauhea olo tulee kyllä vieläkin kun miettii koko juttua, että miten noloa se oli.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekana lapsen kaveripiiristä. Hänellä oli terveysongelmia ekan vuoden. Kävin kylässä kavereiden luona ja yritin pitää yhteyttä mm. FB:n kautta.

MINÄ olin se, joka enemmän piti yllä suhteita tuon parin vuoden aikana. Nämä kaverit vielä opiskeli moni ja vietti aikaa juhlien, toisella puolella Suomea.

KUITENKIN kun on ainoa jolla on lapsi eikä oikein pääse bilettämään, niin se yhteydenpito vähenee. Olisin toivonut nämä ihmiset kokoon polttareihin.

Ei voi sanoa, että olen hylännyt kaverini ja odottanut sitten niitä polttareihin.

Vierailija
22/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ikä oli?

Toivottavasti tämä oli provo eikä naivistinen totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo monta vuotta putkeen että sain kutsun vain polttareihin mutta en häihin. En näemmä ollut tarpeeksi läheinen. Tälläiset jätän väliin suosiolla.

Vierailija
24/29 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kuitenkaan tarvitse nolostua. Minunkin kaveriporukka on hajonnut lasten ja muuttojen myötä, mutta osa silti säilyy, osaa tavataan vain harvoin. Ymmärrän sen, ettei polttareihin ole välttämättä varaa, jos tulee pitkän matkan päästä. Oletko miettinyt sitä?

Vierailija
25/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että jotain riitoja taustalla, ettei kaikki halunneet tulla.

Vierailija
26/29 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 310 ihmistä ole paljon...

Vierailija
27/29 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kutsua mitään puoliksi vieraita ihmisiä polttareihin ---------------------

Vierailija
28/29 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä jäi hyvän ystäväni häät välistä sen vuoksi, että kutsu tuli alle kuukauden varoitusajalla, ja minulla oli vähäisistä säästöistä varattu ulkomaanmatka juuri tuolle ajankohdalle.

Vierailija
29/29 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laitoitko kutsut ajoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi