Kokoomusruoska viuhuu
Kommentit (8)
Ei hätää, sillä Arhinmäen Paavo ja Niinistön Ville on köyhän asialla hallituksessa. Ei mahda kokoomus mitään, kun uhkaavat lähteä hallituksesta, jos ei köyhää muisteta!
Terv. kokoomuslainen yrittäjä, jonka riskillä saadaan ruokaa kahdeksan perheen pöytään.
yritys menee konkurssiin?
Rupean varattomaksi ja muutan yhden kirjaimen firman nimestä ja jatkamme puolison nimissä! Köyhät kyykkyyn.
Mutta alunperin minä ja mieheni olemme ottaneet lainaa ja sijoittaneet säästöjämme perustaaksemme yrityksen. Mistäs siinä kohdassa saa tukiverkkoja?
Nyt meillä on toimiva firma, lainat maksettu ja työllistämme ihmisiä.
Jos firmamme ei menestyisi, joutuisimme irtisanomaan työntekijät, ja lopettaisimme yrityksemme taatusti ennenkuin menettäisimme omaisuuttamme.
Siinäkohtaa meitä tietysti haukuttaisiin riistäjiksi ja ruoskijoiksi, jotka pelastavat vain oman nahkansa. Mutta kukaan ei muistaisi, että olemme työllistäneet ja kantaneet itse kaikki riskit.
Mutta kerro toki yrittäjän turvaverkosta? Mistä niitä saa?
monelle tulee nyt se lopullinen isku.
Mutta alunperin minä ja mieheni olemme ottaneet lainaa ja sijoittaneet säästöjämme perustaaksemme yrityksen. Mistäs siinä kohdassa saa tukiverkkoja?
Nyt meillä on toimiva firma, lainat maksettu ja työllistämme ihmisiä.
Jos firmamme ei menestyisi, joutuisimme irtisanomaan työntekijät, ja lopettaisimme yrityksemme taatusti ennenkuin menettäisimme omaisuuttamme.
Siinäkohtaa meitä tietysti haukuttaisiin riistäjiksi ja ruoskijoiksi, jotka pelastavat vain oman nahkansa. Mutta kukaan ei muistaisi, että olemme työllistäneet ja kantaneet itse kaikki riskit.
Mutta kerro toki yrittäjän turvaverkosta? Mistä niitä saa?
Terveisin yksi joka joutui irtisanomaan, ettei lähde koti pään päältä.
Terv. kokoomuslainen yrittäjä, jonka riskillä saadaan ruokaa kahdeksan perheen pöytään.