Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako matkalaukkua 4 hengen perheellä etelään?

Vierailija
01.03.2012 |

Meillä oli viimeksi kaksi matkalaukkua. Mulla ja miehellä yhteinen ja kahdella 5 vuotiaalla yhteinen. Oli aika ahtaminen noissa kamoissa. Täytyy varmaan ottaa kolme laukkua ensi kerralla. Onkohan kovin hankalaa huolehtia kolmesta matkalaukusta ja kahdesta lapsesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyrimme selviämään 2 latkalaukulla. Yksi laukku saa silloin painaa sen 32 kg(?). Aikuisten kamppeet toiseen ja lasten toiseen. Johan rantapyyhkeet vie puolet toisesta laukusta ja perushygieniakamat lastentarvikkeineen toisen puoliskon.

Menemme aina autolla lentokentälle, ja meillä ei edes mahtuisi useampi matkalaukku autoon.

Vierailija
22/25 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides oli 8kk kun käytiin etelässä. Meillä oli kolme matkalaukkua ja kaksi käsimatkalaukkua ja rattaat. Pärjättiin niillä hyvin.

Kaksi isompaa lasta huolehti kahdesta vetolaukusta ja minä rattaista ja vauvasta ja toisesta käsimatkalaukusta. Mies huolehti matkalaukusta, käsimatkalaukusta ja huolehti edellä menosta. Minä tulin viimeisenä.

Vähän nyt kirjoitin sekavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 2 rinkkaa kun 2 aikuista ja 2 lasta (2v ja 4v) oli kuukauden Kreikassa saarihyppelyllä. Hauskaa oli kunnes mies nyrjäytti nilkkansa. Kanna siinä sitten itseksesi 2 rinkkaa ja 2 lasta... hyppely ja siirtymätaipaleet minimoitiin siinä kohtaa matkaa.

Vierailija
24/25 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun lähdemme viikonloppumatkalle Helsinkiin (se on meistä katsottuna etelä), niin selviämme yhdellä isolla kassilla koko jengi. Kun lähdemme viikoksi Kanarialle (se on tosin meistä katsottuna lounaaseen), niin otamme kaksi isoa lentomatkalaukkua. Sori piruilu, mutta en tajua tota "etelään" menoa...

Tekisi mieli kirkua, kun jotkut puhuvat lähtevänsä "etelään", todella ärsyttävä ilmaus. Pohjoisen pystyn vielä jotenkin paremmin sulattamaan.

Vierailija
25/25 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon ulkomaanmatkalla ja oli kaksi isoa laukkua just 20kg ja mulla käsilaukku täynnä tavaraa ja miehellä lentolaukku. Ostettiin niin paljon sieltä, että ei meinannu tila riittää.

Ja itellä ainaki kengät vie hillittömän paljon tilaa, otan ainaki kolmet mukaan eri tilanteiden varalle (altaalle/rannalle, iltamenoihin, ja ihan kävelemiseen mukavemmat kengät) ja meikki/kosmetiikkalaukku vie myös paljon tilaa, koska kyllä ainaki itse hoidan myös kasvojani ja ihoani ulkomaillakin.

Nyt jännittää kun lähetään kaheksi viikoksi, että mitenköhän käy. Vielä käsimatkatavara kuuluu siihen 20kiloon, että periaatteessa saa painaa vain 15kg matkalaukku. (ja ennen kuin joku alkaa mäkättään tästä, niin thomas cookilla se menee näin, air finlandilla esim ei)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi