Raskaana - ja oon suututtanu lähiaikoina monta ihmistä sanomalla suoraan mitä ajattelen..
Ainakin anopille, omalle äidille ja kaverille on tullut sanottua suoraan häiritsevistä asioista.
Myös miestä oon arvostellu nyt aika paljon kun käytös välillä ärsyttää .
Onks tää ihan "normaalia" raskauden aikasta toimintaa vai mistäköhän johtuu..
kokemuksia?
monissa asioissa tuntuu vaan ettei jaksa kaunistella vaan sanon suoraan mitä mieltä olen, ja niistä oon huomannu et esim noi kertomani ihmiset on loukkaantunu jonku verran.
Yleensä oon ollu aika sellanen muita miellyttävä persoona mutta nyt ei vaan jaksa olla mieliks jos on oikeasti eri mieltä
Kommentit (25)
jos kukaan noista loukkaamistasi ihmisestä ei autakaan lapsen kanssa.
en ihmettelekään, oon ihan tietosesti ottanu sen riskin, kestää palautteen jos kestää. Mun mielestä se on vaan rasittavaa itselle jos aina pitäis mielistellä joka asiassa. Siinä kasvaa ihan kieroon
ethän säkään vaan vedä herneitä nenuun sitte ku oot puistossa vauvas kanssa ja mä sanon et sun lapses näyttää ihan vammaselta ja viel lisäks huonosti kasvatetulta. Ja ihmettelen mist roskiksesta sen vaunut ja vaatteet on kaivettu ku on niin nuhruset ja vanhanaikaset.
liittyvät siihen miten anoppi ja äiti suhtautuu heidän perheeseen. Ei anopin omasta elämästä, vaatteista työstä yms muusta. Vaan siitä miten anopin käytös vaikuttaa ap:n perheeseen.
se on vähän eri asia ko että menis sanoon anopille, että pitäskö sun vaihtaa kampaajaa ja tehä jotain noille sinun liika kiloille! Ja vatteita ruukataan ostaa joka vuosi kymmen, että noi 80-luvun kamat on aika karseat!
Mä olin raskaana ollessani kyllä ihan normaali ja osasin käyttäytyä.
Sulla on päässä nyt jotakin muuta häikkää, ei raskaus tuollaisia aiheuta.
juuri te jotka tungette raskauden ja hormonien piikkiin kaikki _teidän_ törttöilynne!
Raskaus ei ole mikään aivotoimintaan ja hienotunteisuuteen vaikuttava vamma, vaan luonnollinen tila. On totta että ne hormonien aiheuttamat muutokset voivat aiheuttaa mielialanvaihtelua, mutta oikeasti naiset!
Olet varmaan niitä joiden mielestä menkkojen aikaan saa ja pitää kiukutella "koska pms-oireet".
Et sinä nyt oikeasti voi syyttää sitä raskaana olemista sille että et "jaksa kaunistella asioita", se että et sitä kaunistelua tee, on täysin oma päätöksesi!
Mielialat voivat heitellä mutta silti sinä olet vastuussa siitä mitä suustasi päästelet. Menet ja pyydät anteeks törttöilyjäsi vähintään mieheltäsi, ellet halua huomata että oletkin vauvan yksinhuoltaja.