Mitä lehtiä teille tulee?
Meille tulee vielä pari viikkoa paikallinen sanomalehti ja lapsille isovanhemman kustantama Aku Ankka. Mieleni tekisi tilata joku "akkojen" lehti, mutta tiedän etten ehdi tässä elämäntilanteessa kuitenkaan sitä lukea :(
Kommentit (37)
Koululainen, Suosikki, Cosmopolitan, Akkari.
Lopetettiin paikallislehden tilaus yli vuosi sitten, hinta vaan nousi ja sisältö huononi. Lopetin samalla Meidän Perhe-lehden tilauksen, alkoi jo jutut toistaa itseään.
Säästyneillä rahoilla olemme maksaneet parin pienen tytön koulunkäynnin toisella puolella maailmaa.
Ostetaan irtonumeroina, mikä sattuu kiinnostamaan. Lähinnä tytölle TopModel- ja äitille Ruoka&Viini-lehtiä.
Meidän perhe minulle ja Tekniikan maailma miehelle. Kun Meidän perheen tilausjakso loppuu niin en jatka sitä enää. Lapset on niin pieniä, ettei heille tule vielä mitään, mutta kun esikoinen aloittaa koulun niin isovanhemmet ovat luvanneet tilata Aku Ankan.
Isoäitini tilaa Kodin Kuvalehteä, josta tykkään (olen 31v.) kovasti.:)
Välillä vanhempani tai isovanhempani tilaavat lahjaksi pienen pätkän Hesaria.
Itselle tulee tylsä JHL:n jäsenlehti ym. vastaavia bonuskorttilehtiä sekä Vasemmistoliiton lehti.
Kaikki naistenlehdet ym aikakauslehdet, siis suomalaiset.
Olen mainostoimistossa töissä ja saan ne vapaakappaleina.
Niit tulee niin paljon että en edes jaksa lukea kaikkia ja paperinkeräykseen päätyy suurin osa.
Ostan itselleni välillä Voguen tai MarieClairen tai ulkomaalaisia sisustuslehtiä. Niitä säästän pitkään, kun ovat omalla rahalla ostettuja.
Meidän perhe, vauva, kauneus ja terveys, ja viellä mondo. tykkään kaikista lehdistä hurjasti.
sekä ilmaisjakelulehdet mitä postilastikkoon kannetaan. Muut lehdet ostan irtonumeroina jos kiinnostaa.
Lopetettiin sanomalehden tilaus kun ei sitä ehtinyt/pystynyt aamuisin kuitenkaan lukemaan. Korvattiin se sit noilla aikakausilehdillä. Lehtiä ehtii niin harvoin lukemaan rauhassa että hyvä jos viikossa noi kaksi. :)
Aku Ankka
Fortune
Taloussanomat
Paikallinen sanomalehti
Matkalehti
Matkaopaslehti
Kodin Kuvalehti, Glorian antiikki, Koti ja keittiö, Eeva, ET. Tällä paketilla keski-ikäinen nainen viihtyy ja sivistyy.
Ammattilehtiä puolenkymmentä.
Sitten tulee nämä bonuslehdet eli Yhteishyvä, Pirkka ja Me.
Hesarin ja paikallislehden luen kahvilassa. Joka päivä.
Tieteessä tapahtuu, on ilmainen sekin. Lisäksi jäsenlehtiä, kuten Sydänääni, Opettaja ja SPR:n lehti.
- Valitut palat
- Koiramme (Kennelliiton jäsenlehti
-Terrilife (yhdistyksen jäsenlehti)
- Russeli(yhdistyksen jäsenlehti)
-Kiinanharjakoirat (yhdistyksen jäsenlehti)
- PAMin jäsenlehti
- Aku Ankka
-Cosmopolitan
-Keliakialiiton jäsenlehti
Oikeastaan en usko että tossa edes on kaikki :P Mutta ainakin nuo tulee säännöllisesti.
Niitä vaan kertyy jäsenyyksien myötä...
noi kolme ekaa lueskelen iltasin sängyssä viikon aikana, joskus jopa yhtenä iltana =)
etutilauksia ja osa lahjalehtiä.
Paikallinen sanomalehti, Kuluttaja, TM, V8, Mobilisti, Glorian koti, Glorian antiikki, Deko, Miss Mix, Spiderman, Pelit, Aku ankka+sarjisextra.
Tulee myös kauppojen jäsenetulehdet, IT-lehti, Cp-lehti, Autismi, Lapsemme sekä ammattiliiton lehti.
Sanomalehtien tilaukset on lopetettu kokonaan, pelkkää rahan tuhlausta kun samat uutiset saa netistä tuoreina ja ilmaiseksi.
Kaikki naistenlehdet ym aikakauslehdet, siis suomalaiset.
Olen mainostoimistossa töissä ja saan ne vapaakappaleina.
Niit tulee niin paljon että en edes jaksa lukea kaikkia ja paperinkeräykseen päätyy suurin osa.
Ostan itselleni välillä Voguen tai MarieClairen tai ulkomaalaisia sisustuslehtiä. Niitä säästän pitkään, kun ovat omalla rahalla ostettuja.
Mun kaveri joskus tuo mulle lahjaksi, ihana yllätys vaikka olisivat vanhempiakin lehtiä.
oon tässä perunu vähään aikaan mm.
-hesari
-cosmo
-sport
-metsästys&kalastus
tällä hetkellä tulee:
-aku ankka
- akkari extra
-roope-setä
-paikallislehti
-metsästäjä
-valitut palat
-meidän suomi
-liiton lehdet molemmille
-taloyhtiön puolesta joitain lehtiä
-yhteishyvä ja pirkka
-hymy
-ilmaisjakelut
oliskohan tuossa ollu suunnilleen kaikki..
tarviiko sanoakaan et mies on helppo nakki puhelinmyyjille, tilaa kaiken mitä sattuvat tarjoamaan et pääsis nopeesti eroon. :( luulis että olis helpompi vaan sanoa ei kiitos..
ET- lehti, Voi hyvin, Kodin kuvalehti. Sitten saan tyttäreltä joka viikko Me naiset,Anna, Meidän perhe. Sitten Yhteishyvä ja Pirkka.Motiivi ja Metsä Groupin Viesti ja Kymppi lehti.
tulee vauva ja meidän perhe. Lueskelen niitä aina iltaisin sängyssä vauvan vieressä kun vauva on jo untenmailla:)