Herran isä.Musta on tulossa kaksosten yh-äiti.
Kävin tänään ultrassa ja tosiaan kaksoset tulossa.Erosin vasta 9kk sitten ja halusin kyllä lapsen mutta huh.Onneksi on kaksi teiniä edellisestä liitosta,joten kai mä pärjään vaikka jännittää!T
Kommentit (14)
Ja tsemppiä koitokseen! :) Kyllä sä hyvin pärjäät, nyt jo on oikea asenne. Vauvat on ihania, kyllä teistä tulee vielä hyvä perhe :)
Halusin ihan vilpittömästi onnitella ja tsempata.
t. 2
Taa kaksi ikuista elätettävää lisää.
tv. veronmaksaja
Kävin tänään ultrassa ja tosiaan kaksoset tulossa.Erosin vasta 9kk sitten ja halusin kyllä lapsen mutta huh.Onneksi on kaksi teiniä edellisestä liitosta,joten kai mä pärjään vaikka jännittää!T
ultrassa että tulee kaksoset?!?!
ellei ne kaksoset ole syntymästään lähtien jotenkin moniongelmaisia.
Mä olen ollut aikanaan yhden äärivaativan lapsen (tissillä tunnin välein, puoli tuntia imua, vuorokauden ympäri, kuukausitolkulla) totaaliyhäri, enkä tuolloin ymmärtänyt että vastiketta vois tarjota tms. Eli jos tunnet imettäväsi lapsiasi koko ajan vuoronperään, niin kyllä se yhden lapsen äidiltäkin sujuu, eikä siinä enää ne vuoropäikkärinukkumiset tai vaipanvaihdot sen tiukempaa tee. Vaativan lapsen äiti on jokatapauksessa töissä koko ajan.
Ennemmin tai myöhemmin tulet luultavasti toteamaan, että kaksoset ovat elämääsi huomattavasti helpottava tekijä. Viimeistään vuoden-kahden iässä helpottaa roimasti enemmän kuin yhden lapsen vanhempaa. Suurin osa kaksosista viihtyy keskenään, joskaan ei kaikki...
mutta ehkä ihan yksönen oisi tässä tapauksessa riittänyt.
Missäs se isukki luuraa?
Herra isä eikä herran isä. Eräänlainen suomennos samankaltaisista englanninkielisistä interjektioista tyyliin good God, good Lord tai oh my God.
Onnea vielä kerran.
ultrassa että tulee kaksoset?!?!
En oo raskaana.t.provon aloittanut ap
Niin mitäpä tähän muuta sanoisi kuin että mahtava äiti olet, teet teineillesi hoitolapsia. Törkeää...
oli provo, että ois provo. Oikeesti ei oo provo.
T.ap
Taa kaksi ikuista elätettävää lisää. tv. veronmaksaja
Minullakin on teinejä ja olen yh. Jos nyt pamahtaisin paksuksi ja saisin kaksoset, miten sinä niitä elättäisit? Minä olen kovapalkkaisesa työssä ja olen nuo teinitkin ilman sinun rahojasi kasvattanut.
Maksan mielelläni sinunkin lapsiesi lisät ja muun elatuksesi. Terv. veronmaksaja2
Siitä että se oli provo, että ei ollut provo, että oli ja ei ollut ja vaarin housut ja voihan sitä sotkea herran tähdenin ja herraisän!
Ja tsemppiä koitokseen! :) Kyllä sä hyvin pärjäät, nyt jo on oikea asenne. Vauvat on ihania, kyllä teistä tulee vielä hyvä perhe :)