Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini haluaa näyttelijäksi. Onko mahdollisuuksia?

Vierailija
01.03.2012 |

On tosi taitava ja lahjakas näyttelemään. On harrastanut jo aika pitkään. On koulussa hyvä etenkin äidinkielessä. Vapaa-ajalla katsoo kauhuelokuvia ja tekee elokuva-arvosteluja, omia käsikirjoituksia ja muita. Olen varma, että näillä taidoilla pääsisi, mutta yksi juttu minuakin hieman arveluttaa... Teini joutui vuosi sitten ollessaan 12 onnettomuuteen. Hän sai kasvoihinsa oikealle puolelle otsasta alkavan paloarven, joka jatkuu silmän alle hiusten läheltä. Arpi näkyy selvästi kauemmaksikin ja on suht koht leveä. Onnettomuudessa menetti myös oikean kätensä pikkurillin ja nimettömän. Muuten on tosi nätti tyttö. Onko yhtään mahdollisuuksia päästä näyttelijäksi? Se on ollut tytöllä haaveena pikkulapsesta saakka. Tyttö on henkisesti todella vahva, vaikka onkin kiusattu. Harrastaa aktiivisesti ja koulussa keskiarvo vaihtelee 8.5-9.1. Kyseessä 1998 syntynyt tyttö.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tina Fey. Ei ole hanen menestystaan haitannut. Eikos nayttelijantyota voi opiskella muuallakin kuin teatterikorkeassa? Harrastaako laulua myos? Sehan on nayttelijalle myos tarkeaa. Itse olisin halunnut Tampereelle teatterikorkeakoulun valo- ja aanisuunnittelulinjalle, mutta sairastin vakavasti silloin kun haku oli ajankohtainen. :(

on voiteen nimi ja lahettavat ympari maailmaa.

Vierailija
22/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on, ulkonäkö ei oo kaikki kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että mahdollisuudet ovat hyvät. Itse asiassa se, että lapsesi poikkeaa muista, voi olla etu. Erilaisuutta arvostetaan! Uskon, että tytöstäsi tulee hyvä näyttelijä, jos jaksaa tehdä sen eteen kaikkensa. Onnea matkaan!

Vierailija
24/32 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, oon 11 ja minussa ei varmaankaan oo mitään vikoja.. Paitsi yläetuhampaat ovat vähän vinot, voisinko mää päästä mihinkään? Koska oon kattellut kaikenlaisia leffoja, harry potter, twilight, nälkäpeli, hobitti, taru sormusten herrasta.. Haluaisin todella päästä elokuviin, ja oon muuten todella notkea !

Vierailija
25/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijäksi pääsee kuka vaan joka yrittää tarpeeksi. Sitä ei tarvitse huolehtia. Mutta on aivan eri asia, pystyykö elättämään pelkästään sillä itsensä. Suomessa harva pystyy, vaikka välillä näyttelisikin isoissakin teatterituotannoissa. Televisiotarkkuuden parannus tekee kanssa hallaa jos on vammoja/ihosairauksia, ne näkyvät liian selvästi. Asia on ok jos saa nimensä näkyviin ja nuo arvet osaksi imagoaan.

Mutta naiselle harvoin niin on, miehelle olisi helpompaa.

Näyttelyä ei kannata lopettaa, mutta mikäli mahdollista kannnattaa ottaa toinenkin koulutus rahaa tuovaa ammattia varten.

Tv. elokuvakoulun käynyt

Vierailija
27/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta ymmärränkö mä tämän jotenkin väärin? Miten vuonna 1998 syntynyt on voinut olla vuosi sitten 12 v?

Vierailija
28/32 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua loukata mutta eikö kaikissa sota ja kauhuleffoissa ole semmoisia joilla on jotain arpia. Ei siis pahalla.

Vierailija
29/32 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa olisiko tytöstä näyttelijäksi, mikä ettei? Joka tapauksessa teini jolla on tavoite on motivoituneempi opiskelemaan kuten arvosanatkin kertovat ja kaikenlaiset opinnot ovat tulevaisuuteen panostamista vaikka mieli ehtisi muuttua matkan varrella. Tyttö jolla on paljon valmiuksia tulee pärjäämään aina, aikuisten maailmassa arvilla ei ole merkitystä, siis oikeiden aikuisten maailmassa ;).

Vierailija
30/32 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimi on K,,,, tai S,,,, niin mikä ettei, vaikka ei osaisi mitään.

Vierailija
31/32 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos enkku onkin 10, pääsisiköhän sitten? 🤔

Vierailija
32/32 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastava ala... Ei mahdotonta. Pirusti töitä ja suhteiden luomista. Yksi tosi hyvä kirja aiheesta löytyy Amazonista. On tosin englanniksi kirjoitettu. Sekin on tosin tärkeä taitaa, jos haluaa isommille lauteille hypätä tulevaisuudessa. Kirja kattaa juuri nämä aloittelijoiden pohdinnat. Miten ala toimii sekä antaa myös työkaluja näyttelijälle.

Laitan linkin kirjasta tähän:

https://www.amazon.com/Im-Gonna-Make-Michael-Backland-ebook/dp/B0BXH893…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi