Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sai bonusta S-ryhmältä 124 e

Vierailija
30.01.2012 |

joulukuussa, mitä se kertookaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen määrän ostanut ostanut tavaraa s-ryhmästä.

Meillä tuli hiukan alle 50e.

Vierailija
2/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin ostin esim lelut mielummin prismasta kuin kitumarketista tuosta syystä. Plussaa ei saa sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on lyhyt käyttöaika. Plussassa taas koko vuosi käyttöaikaa, paljon parempi.

Vierailija
4/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ei tipu bonusta yhtään senttiä eikä siirry summa ensi kuulle. plussassa sentään siirtyy.

meidän paikkakunnalla abc:t myy kaikkein kalleinta bensiiniä - kannattaako keskittää?

Vierailija
5/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostit paljon.

meillä marraskuussa tuplabonus ja ostot jotain yli 1800e, bonusta 169,53e (osa ostoista normi bonuksilla).

tai ootte ostanut muuten paljon.

Vierailija
6/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin myös yhden ison laskun erään yhdistyksen puolesta, jolta laskutin sen myöhemmin. Itse en olis tajunnut edes ehdottaa korttia, mutta kassa pyysi. Onko tämä moraalisesti oikein? Yhdistys maksoi sen mulle viikon päästä takaisin.

Vierailija
7/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmässä ostoja n. 1000 e, bonusta 40 e. K-kaupan puolelta ostoja n. 1300 e, tuli YKSI 5 e:n pisteseteli. Ei tarvitse paljon miettiä, kumpaa kannatetaan. Valitettavasti jouduimme ostamaan kameran K-kaupan liikkeestä, kun S-kaupoissa ei ollut saatavilla.

Vierailija
8/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa reilu 150€.

Ihan kiva...

Vierailija
9/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin AP kuuluu hyvin palautuksia maksavaan Osuuskuntaan. HOK-Elannon pääasiallinen asiakas tuskin olet, veikkaisin näin mutulla esim. Keskimaata.

Keskimaalla taitaa riittää 900 euroa/kk 5%:n bonukseen, Hok-Elannolla pitää ostaa muistaakseni jopa 1500 eurolla samaan bonusprosenttiin yltääkseen? Korjatkaa jos olen aivan väärässä...

Onhan AP toki voinut saada myös tuplabonuksia kuten me usein, ja toki jos keskittää esim. remonttiostot ja isot kodinkoneet vaikkapa Terraan ja Prismaan, tulee tuo AP:n summa helpolla täyteen...

Vierailija
10/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 2011 vajaa 700 euroa. Menee tilille, on koko loppuikä käyttää tuo raha ja jos ei itse ehdi, niin perilliset saattavat ehtiä. Tilinpito ei maksa mitään.

K-ryhmän kaupoista haen vain erittäin edulliset tarjoukset joita ei kannata ostaa bonuksen takia s-liikkeestä. Tankkaamme myös muualla kuin abc:llä.

Vierailija
11/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kertyä yli 60 € plussaseteileitä. Sulle varmaan tulee kotiin se selvitys jossa ostokset näkyy. Jos vaikka unohtui ostaessa viilata se plussakortti....

S-ryhmässä ostoja n. 1000 e, bonusta 40 e. K-kaupan puolelta ostoja n. 1300 e, tuli YKSI 5 e:n pisteseteli. Ei tarvitse paljon miettiä, kumpaa kannatetaan. Valitettavasti jouduimme ostamaan kameran K-kaupan liikkeestä, kun S-kaupoissa ei ollut saatavilla.

Vierailija
12/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin myös yhden ison laskun erään yhdistyksen puolesta, jolta laskutin sen myöhemmin. Itse en olis tajunnut edes ehdottaa korttia, mutta kassa pyysi. Onko tämä moraalisesti oikein? Yhdistys maksoi sen mulle viikon päästä takaisin.

Vierailija
14/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerryttää s-bonusta tilille niin ne ei todellakaan häviä sieltä yhtään mihinkään..

Minä kerrytä s-tilille ja siellä on muistaakseni n 200e Taidan käyttää ne tulevaan matkaan.

K-plussaa ei todellakaan saa niin paljoa kuin suhteessa s-bonusta.

Minille tulee kerran kuussa s-postia ja siinä on lyhyt käyttöaika. Plussassa taas koko vuosi käyttöaikaa, paljon parempi.

Vierailija
15/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katopa siitä pistetiedotteesta paljonko OLET JO SAANUT RAHAA, eli annetut alennukset..

Veikkaanpa että pesee s.n. :)

Niin meillä ainakin pesee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi