Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa ihania matkarattaita

Vierailija
01.03.2012 |

...tai muita pieneen kokoon mahtuvia rattaita n. 9kk< lapselle. Hinnalla ei niin väliä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotettiin näitä, kun kyselin samaa täältä. Hommasin ne ja olen ollut todella tyytyväinen. Laatukärryt, suosittelen. Ainakin Lastenturva myy.

Vierailija
2/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino n 6 kg, ketterät, todella kestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan kipasta kaupassa katsomassa noita vaihtoehtoja :)

Vierailija
4/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes lukematta toisten ehdotuksia suosittelen lämpimästi Peg Peregoja! Ketterät, vaan eivät ketkut (pääsee kulkemaan hiekkatiellä ja mukulakivillä yhtä lailla kuin kaupan vaaterekkienkin väleissä).

Meillä on rattaissa ollut myös kiinteä "seisomateline" isommalle sisarukselle. Ollut tosi kätevä, kun kaikilla lapsilla 2,5 vuoden ikäero. Täysin makuulle menevä istuin ja hyvin suojaava kuomu.

Kuopukselle en ottanut isoja Brion yhdistelmävaunuja edes käyttöön, kun tykkäsin matkarattaista niin paljon!

Vierailija
5/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi uutena vähän yli satasen. Olen ollut ihan tyytyväinen, merkki on muistaakseni carena, mallia en muista.

Vierailija
6/6 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös matkisten ostamista. Ja mielestäni nuo Babywelt moon kiss -rattaat on ollu sellaiset mieleiset. Noi BabyJoggerit näyttää aika paljon samoilta... Täytyykin käydä katsomassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä