Mikä on ihaninta koiran omistamisessa?
Itse rakastan pitkiä lenkkejä, koiran kanssa touhuamista (on tosi innokas opettelemaan temppuja) ja sitä, että se tulee kylkeen kiinni istumaan ja olemaan lähellä.
Keskitytään tässä vain hyviin puoliin ja jätetään ne rapakelit, juoksuajat ja Hesarin päälle istumiset vähemmälle.
Kommentit (8)
koira on aina iloisena vastassa, on uskollinen, se huomaa kun minulla on huono päivä ja koittaa piristää minua höpöillä tempuillaan. Ja kun maailma murjoo ja tuntuu yksinäiseltä ei tarvitse kuin halata pientä koiraani niin jo helpottaa.
Se että joku rakastaa ehdoitta ja aina ja joka hetki :D
t: tyhmä ja p***a äiti
kun työpäivän jälkeen koira tulee eteisessä vastaan ja nousee venyttelemään raukeana minua vasten ja taivuttaa päätään taaksepäin, että voin rapsutella kaulaa ja kylkiä oikein kunnolla. :) Se onnellinen ilme!
Ihanaa on myös koiran omien leikkien seuraaminen ja koirapuistossa käyminen. Erilaisia telmiviä koirapersoonia on vaan niin hauska katsella!
koiran hankkimista. Minulle esimerkiksi pitkät lomat ovat ahdistavia vailla seuraa ja tekemistä, joten olen ajatellut että koiran kanssa oleminen ja pakolliset ulkoilut toisaivat hyvää sisältöä elämään niinä aikoina kun ei ole paljon muuta sosiaalista elämää tarjolla.
Kun meidän koira kuoli syksyllä, tuntuu että suuri osa iloa ja naurua kuoli myös. Sen kanssa tuli aina hassuteltua ja naurettua sen tempauksille. Se ei koskaan ollut surullinen eikä kiukkuinen, aina vaan iloinen ja rakastava.
Se että se ei koskaan tuomitse ja on aina ystävänä. Mikään ei ole niin lutuista kuin koira joka tulee aamulla peiton alle viereen ja painaa päänsä rinnan päälle ja jää siihen tuhisemaan.
Se että se ei koskaan tuomitse ja on aina ystävänä. Mikään ei ole niin lutuista kuin koira joka tulee aamulla peiton alle viereen ja painaa päänsä rinnan päälle ja jää siihen tuhisemaan.
rakin omistamisessa hyviä puoliakin ?!