G: Mitä puuhailette tai mietitte öisin?
Kommentit (9)
En mieti paljoakaan, koitan puuhata jotakin, sillä öisin mieleen hiipii usein synkkiä ajatuksia.
Sama homma. Välillä ne ajatukset alkaa ottaa niin pahan ylivallan ettei nukkumisesta tule mitään. Silloin voin esimerkiksi katsoa jonkun leffan dvd:ltä, lukea kirjaa, leipoa tms jotta saa muuta ajateltavaa. Myös musiikin ja äänikirjan kuuntelu on erinomaisia konsteja ikävien ajatusten karkottamiseen.
Mulla on aina joku ihastus josta haaveilen, suosittelen teillekin, ei mahdu mieleen mikään ikävä asia kun haaveilee prinsseistä pää pilvissä :-)
Voin lukea aika synkkiäkin juttuja öisin. Joskus myös suunnittelen seuraavaa päivää, mutta jostain syystä öiset suunnitelmat eivät aamulla yleensä innostakaan.
Itse en ihastu nykyään millään.
Mulla on aina joku ihastus josta haaveilen, suosittelen teillekin, ei mahdu mieleen mikään ikävä asia kun haaveilee prinsseistä pää pilvissä :-)
Kaikki mikä elämässä ahdistaa. Sitä vaan alkaa kelaa kaikkia noita asioita just kun pitäisi mennä nukkumaan. Kai se johtuu siitä, että päivällä on niin kiire ettei ehdi ajattelemaan syvällisiä juttuja. Sen takia ne sitten ponnahtaa pintaa illalla, kun rauhoittuu nukkumaan.
Kyllä minäkin välillä haaveilen, mutta valitettavasti palaudun maanpinnalle niin nopeasti ettei haaveiluista ole synkkien ajatusten torjujaksi. Vielä kun on syntymänegatiivinen perusluonne, niin ne ikävät ajatukset on voitolla...
Noo, mä olen naimisissa ja ihan onnellisesti, joten en mä prinsseistä haaveile. :)
Sairastan masennusta ja menneisyydessä aika kipeitä juttuja, niin niitä koitan karkoittaa touhuilemalla muuta. Öisin meinaavat hiipiä ikävät jutut mieleen, kun on hiljaista ja muu perhe nukkuu. :)
valtaavat mieleni yleensä vasta, jos herään aamuyöstä. Silloin voi olla aivan hirveä ahdistus.
ja yritän miettiä ihan mitä vain, paitsi niitä asioita, jotka ahdistavat. tällaista on lähes joka yö. vasta aamuyöstä nukahdan ja päästän miehestäni irti. onneksi mies on sellainen, että pystyy nukkumaan, vaikka olen kietoutunut häneen kuin mustekala.
Palstailen, selaan Facebookia, selailen nettikauppoja, katson typeriä yö-ohjelmia töllöstä, luen dekkareita... En mieti paljoakaan, koitan puuhata jotakin, sillä öisin mieleen hiipii usein synkkiä ajatuksia.