Onko jääkaapissanne koskaan säilytetty kärpäsentoukkia?
siis onkimista varten? Sallisitko sellaisten säilytyksen jääkaapissanne, jos mies haluaisi?
Kommentit (19)
Ollaan koko perhe innokkaita kalastajia =)
En kylläkään niitä tykkää katsella :D
Ensimmäisellä kerralla ällötti, mutta eihän ne tosiaan sieltä purkista minnekään pääse. Lisäksi ovat aika rauhallisia kavereita viileässä jääkaapissa :-)
ja jos mies haluaisi säilyttää, niin vastaisin että Ei käy.
En kuitenkaan sano, etteikö minua saisi puhuttua ympäri, jos oikein kauniisti ja hartaasti pyytää ja perustelee. Miehen pitäisi kyllä moinen kärsimys hyvittää minulle jotenkin ;)
Miehen pilkkireissuja varten. En kyllä yhtään tykkää, vaik se laittaakin sen purnukan aina muovipusissa, mut on kuiteskin ne niin ällöjä.
Siis mitä vittua? Ootteko te ihan sairaita? Haloo?
Eihän ne mihkään sieltä karkaa. Ei voi ymmärtää..ei
mutta pakastimessani on kuolleita hiiriä.
On säilytetty ja purkissa pysyivät, vaikka hieman ajatus kyllä herätti vilunväreitä.
On säilytetty myös onkimatoja, jotka tosin pääsivät purkista karkuun. Kiva oli sitten noukkia niitä multaisia lieroja pitkin jääkaappia. Osa ilmestyi esiin vasta parin viikon jälkeen. Sai kyllä huutia mies joka oli ne sinne huolimattomasti laittanut.
mutta pakastimessani on kuolleita hiiriä.
Onko sulla lemmikkikäärme?
Miten säilytät ja sulatat ne hiiret?
T. Viljakäärmeestä haaveileva
ja lisäksi siellä on useita perennapusseja kylmäkäsittelyssä.
Kärpäsentoukat on sekä miehelle ja pojalle talvipilkille että meidän akvaariokaloille.
ja siellä ne muuttui kärpäsiksi. Jaiks. Onneksi pysyivät purkissa.
siis onkimista varten? Sallisitko sellaisten säilytyksen jääkaapissanne, jos mies haluaisi?
asiassa.
ja huononäköinen mummi sanoi laittaneensa niitä pieniä katkarapuja soppaan. (ruokailun jälkeen sanoi)
ei haittaa mitään! Olisipa ihanaa mennä kalastamaan! :)
lemmikkieläinten ruokinnan takia.
muistan että niitä oli päässy pois sen reiän kautta.
Onko sulla lemmikkikäärme?Miten säilytät ja sulatat ne hiiret?
T. Viljakäärmeestä haaveileva
Hiirulaiset säilytän ihan muovipussissa pakastimessa ja sulatan kuumassa vedessä.
ja sinne unohtui puoleksi vuodeksi.
Miksi en "sallisi"? Kyllä sellanen pikkupurkki mahtuu helposti. Ja onhan jääkaappi ihan yhtä paljon miehen kuin minun.
Ainakin silloin, jos oikein yrittää. Mulla oli nimittäin aikoinaan lemmikkinä kaksi karolinananolista (Se on sellainen sisiliskon kokoinen vihreä lisko.) jotka pitivät elävistä kärpäsistä. Kesäisin pyydystin niitä haavilla, mutta talvella, ymmärrettävästi, niitä ei oikein ulkoa löytynyt. Koitin sitten saada pilkkitoukkia kehittymään kärpäsiksi, mutta ei ne oikein kasvaneet. Pakko oli tyytyä kaupan sirkkoihin.