Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ JOULUMASUT keskiviikko pinoon HEP ~~

16.11.2005 |

Aloitetaanpas pinoa....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla,olipas sulla mulkivisti nlatäti!!!!Sinuna soittaisin ä-polille tai johonkin ja haluaisin kuulla jonku toisen kätilön/lääkärin mielipiteen noihin lukemiin..Pikkusen meinaan särähti korvaan..että onkohan normaalia???En halua huolestuttaa sinua kuitenkaan.

Ja Käry..kamalia uutisia olet saanut. :' ( Kovasti voimahaleja sinne suuntaan...

Hoh,eipä ollu kummonen yö täälläkään päässä..Ette ikinä usko mikä piti mua hereillä...Naapurit intoutu aamuyöstä harrastamaan villiä seksiä ja se KUULUI tosi selkeesti!!!!! DÄM!!! ekaks ne biletti illalla mutta lähti vissiin puolen yön aikaan ravintolaan kun hiljeni.Noh,kolmen jälkeen könysin vessaan ja kun yritin saada uudestaan unenpäästä kiinni niin sitten se alkoi :P Ei oo oikeesti kivaa kuunneltavaa kun toiset hässii yläkerrassa niin että luulin jo sängyn tippuvan meiän makkariin :OOO pakko oli herättää ukkokin todistamaan.puol tuntii-tunti sitä voihkinaa,rynkytystä ja kiljasuja kuulu,sitten olin nukahtanu mutta eikös nämä puput alottanu joskus seiskan aikaan UUSINTA KIERROKSEN!!! Mä siinä vaiheessa vannoin jo kostoa!!! (taitaa meille tulla kohta pieni kostaja kuin tilauksesta ;)) Mutta ukkokin äsken mezessä kysyi että pistetäänkö paremmaks ?? Joo saas nähä kuin meikäläisen rööri kestää..eilenkin yritettiin häätää tätä masuasukkia.. Jännä kun pitkään oli hiljaista sillä saralla mutta nyt on niin pätevä motiivi meikäläisellä että johan huvittaa ;)

Oonpas mä pervo taas,älkää välittäkö!!!!!!

Ja sitten ihan toisiin aatoksiin.Kamala turvotus valtaa myös mun jalat.Eilen illalla ihan jomotti jalkoja.Sukista jää hirveet painaumat.Onneks on alkanu vasta nyt eikä aikasemmin..

Ja siitä aasinsilta painonnousuun..Ei olis pitäny nousta vaa' alle illalla mutta tein sen erheen..Nyt ollaan niissä lukemissa jotka asetin alkujaan takarajaksi!!!Eli 16kg tullu..Josko tämä napero tajuais syntyä niin ei tarttis räjäytellä noita vaakoja!!!!Tankki mikä tankki :P

Vaan enpä jaksa höpistä enempää,väsyttää niin hitosti.

Pärjäilkää typyt!!!

-Tiggr&Nasu 37+6

Vierailija
22/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

oli taas elämää suurempaa draamaa kun esikoisen hoitopaikkaa/hoitajia metsästin vaavin synnytyksen ajaksi...Omat vanhemmat tulisivat enemmän kuin mielellään hoitamaan, mutta heiltä kestää 4 tuntia suoriutua tänne Helsinkiin, joten voi mennä vähän tiukaksi...no onneksi (erinäisten käänteiden) jälkeen veli vaimoineen ja pojan kummit ja mun kummit nyt hälytetty kun lähtö tulee. Toisaalta vähän rasittavaa, että on plan a ja plan b jne. Mut nyt pitäis kutakuinkin olla kaikki ok!

Nyt täytyykin keskeyttää kun esikko heräsi ja vaatii välipalaa! Palailen taas kertoilemaan kuulumisia, vaikka hieman laiska olen ollutkin...

Millamagia73 ja rv 37+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla 79, minä kyllä ilman muuta soittaisin äitiyspolille, ja tarkistuttaisin noi lukemat koska muistelin tässä että ystäväni joutui sisään tarkkailuun esikoista odotellessaan kun hänellä nousi paineet. Ja jos en ihan väärin muista niin hänellä toi alapaine oli jotain 85.

Omaa napaa sen verran tältä päivältä, että vesijano on ihan älytön koko ajan. Monta puolen puolen litran mukia menee päivässä ja yölläkin vessaan herätessä on pakko saada puoli litraa kylmää vettä.

Rupeaa olemaan jo aika tukalat paikat ja nämä vikat neljä viikkoa lahjottaisinkin jollekin muulle =)

No mutta onneksi loppusuoralla ollaan ja vauva on jo lähtöasemissa, kun oli se kohdunkaulakin jo hävinnyt, vai miksi sitä nyt kutsutaan.

Painoa on nyt tullut 12 kg, esikoisesta tuli reilut kaksikymmentä, joten vielä voiton puolella ollaan. Paitsi että oli toi lähtöpaino hieman korkeampi tässä raskaudessa =(

Kaikille tontuille tsemppiä loppuviikkoihin ja jännitellään missä järjestyksessä poksahdellaan.

Nyt mies 2v kinuu ruokaa joten heips tältä erää

Myy81+ junior 36+2

Vierailija
24/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa. :) Ei mitään erityistä asiaa täällä suunnalla, huomenna aika sinne äippäpolille ja samalla käydään tutustumassa synnäriin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. :) Tulin illaksi istuun tänne tietsikalle, kun alko oleen netti vierotusoireita. :D Yöksi tarkotus olis taas palata vanhalle asunnolle, huomenna kun pitää niin aikasin lähteä ajeleen että ehditään. Välillä huvittaa koko tämä kahden asunnon loukku, kun kumminkin jatkuvasti ollaan joko miehen luona tai mies tulee tänne. Että mikä erillään asuminen tämäkin nyt sitten on, tiedä häntä. Tänään olis ollut vika käynti perheneuvolassa, mutta mies tartti autoa joten siellä käyminen sitten jäi. Soittelin sinne ja juteltiin hetki puhelimessa ja sovittiin että soittelen jos tulee tarvetta päästä juttelemaan. Tuskin niin kyllä käy, on sen verran hyvin mennyt nyt jo vähän aikaa. Musta tuntuu että kesään mennessä varmaan aletaan jo kovasti pohtimaan taas sitä yhteistä taloutta ihan virallisestikin, saa nähdä miten nämä asiat hoituu kun vauva syntyy. Miten paljon koko poppoo asutaan sitten täällä. Hyvin siis pyyhkii.

Vauvakin eilen illalla pitkästä aikaa liikku ihan spontaanisti ilman herättelyä. Ja tänäänkin on sitä ollut havaittavissa. Eihän se vieläkään mitenkään älyttömiä liiku, mutta hengissä on ainakin. Ja sehän tässä on tärkeintä, ettei tartte koko ajan murehtia. Viimesiä vaatteita pesin eilen ja tänään, tänne kun ei olla vieläkään saatu raahattua sitä pesukonetta. Pitää ennen vauvan tuloa se saada raahattua, ei vihti vauvan vaatteita raijata koko ajan edes takaisin pesukoneen vuoksi. Omilla vaatteilla niin nyt oo väliä missä niitä pesee.

mä taidan jatkaa surffausta. :)

Quarra ja tirriäinen rv37

Niin ja Kärylle osanottoni. Ikäviä uutisia oot saanut. :( ja lillalle toivottavasti saat jonkin toisenkin arvion niistä sun arvoista. Ei oikein kuulostanut fiksulta se sun neuvolatäti! Toivottavasti kaikki on kumminkin hyvin.

Vierailija
25/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilla, soittele ihmeessä johonkin ä-polille, meinaan mulla terkka jo huolestu kun mun paineet oli 119/88 (eli tuosta alapaineesta huolestu), ja sit kun sanoin et mittailen kotona niin sanoi et pidän ylärajana 130-140/90 ja sullahan oli REILUSTI yli tuon!!! Mulla on suunnilleen samat lähtöpaineet kun sulla! Mulla on nyt paineet pysynyt ihan hyvinä n.120/75 :)

Käry; osanottoja ystäväsi puolesta!!

Täällä myös yksi janoinen, kokoajan janottaa ihan sairaasti. Yölläkin kun käyn vessassa on pakko käydä samalla hörppäämässä vettä ja tietty siinähän se kierre sit onkin ja kohta taas vessaan ja juomaan ja.... Mua vaan hämää se kun mun janoa ei vie mikään!!!! Kokoajan kauhee jano, mut vaik mitä juon niin silti janottaa!!! Ihan kamalaa!

jees, täällä kävely on nyt ihan tuskaa, häpyluu huutaa joka askelella hoosiannaa:( Ja supisteleekin välillä, noh perjantaina ultra!

Rölli-peikko ja tylpykät edelleen 33+4

Vierailija
26/27 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tääläkään mitään erikoisia. Eilen kirosin kaikki naislääkärit ja tulin siihen tulokseen, että niiltä pitäisi sisätutkimukset lailla kieltää. Kamala jomotus alavatsalla koko illan, ja vertakin vähän tuhrutteli. No, saipahan ainakin paikat aukeileen, tämän illan on supistellut tosi tiheästi, välillä oikein kunnolla kipeitä, välillä on vain inhottavia. Kun nyt ei vain jatkuisi, pitäisin mielellään tuon vesselin vielä pari viikkoa saman nahan alla.

Ihanaa kun on edes vähän lunta maassa, on ollut kivan valoisa päivä! Tytön kanssa oltiin aamupäivällä ulkonakin, vaikka hällä vielä onkin vähän lämpöä. Tyttö oli aamulla niin kamalan levoton, ja itsellä oli olo, että on pakko saada happihyppely. Hyvää teki ulkoilu molemmille. Iltapäivällä tehtiin ekat joulukortit!

Lillalla on kyllä ollut tosi kamala neuvolatäti, inhottavia kommentteja. Tainnu olla huono päivä sillä tätillä.

Äh, ei nyt ole hyvä tässäkään istua, pitää mennä koittamaan sohvannurkkaa, kunhan saan ensin raivattua tuon pikkuvauvojen (tytön nuket) ravintolan sieltä pois.

Hyviä vointeja mammat ja masut!

T:Emppu&" Nestori"

Vierailija
27/27 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käry:

Sain juuri tiedon, että hyvä ystäväni sairastunut syöpään ja se on hetkessä levinnyt ihan joka puolelle... Muutama päivä elinaikaa. Aivan järkyttävää. Yhtäkkiä vaan viedään yksi ihminen lopullisesti pois. Ei oikein pysty ajatteleen normaalisti.

Nyt sitä vaan ymmärtää että sillä näköjään oli tarkoituksensa, etteivät tulleet hankkineeksi lapsia miehensä kanssa. Nuori nainen kuitenkin, alta 40v. Ehkä korkeempi voima tiesi näin tapahtuvan, eikä antanut heille lasta. Ristiriitaista, mutta totta. Miehensä on aikalailla alkoholisoitunut, elikkä en tiedä miten hän tästä selviää.

Nyt odottelen lisää tietoa asiasta. On käynyt ilmeiseti niin nopeesti, että ihan tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta. Toisaalta, jos ajattelee sitä kautta, että onpa saanut elää mahdollisimman pitkään normaalia elämää.

Nyt ei oikein jaksa iloita edes vauvasta. Näin se menee, ihmiset ovat täällä aikansa ja lähtevät pois. Sitten tilaa " tilalle" uusia ihmisiä...

Painoa mulle on tullut n. 12kg. Toistaiseksi ihan kivasti. Esikoisesta tuli 18kg ja toisesta 15kg eli niille main varmaan tämänkin kanssa päästään. Jospa vaikka vähän alle.

Tällasta...parempaa päivää teille muille

Käry 35+4

Oli pakko tulla kommentoimaan että olen todella pahoillani! Tiedän miltä tuo tuntuu:

Rakas pappani kuoli tapaturmaisesti 14.9. joka oli laskettu päiväni (tyttö syntyi 25.9.05, rv 41+4)

Merenkävijä/kalastaja pappani siis oli venettä sitoessaan komapstunut ilmeisesti ja lyönyt päänsä ja hukkui vanhempieni rantaan. Kyseessä oli jo 77-vuotias mies, mutta kurjaa kun oli täysin terve kuitenkin.

Aina kun on nuori kyseessä niin suru taatusti suurempi. iso pahoitteluni ja jaksamista arkeen!

T:Neiti21