Cerazette-minipillerit - voisivatko tasapainottaa hormonitoimintaa?
Mulla on kahden pikkulapsen (raskaudet, pitkät imetykset) myötä hormonitoiminta todella sekaisin, menkat käynnistettiin ekan lapsen jälkeen hänen ollessa 1½v ja toisen syntymän jälkeen alkoivat itsekseen lapsen ollessa 1v3kk. Nyt siitä pari kk ja hormonit heittelee, olen kiukkuinen hermoheikko, tukka rasvoittuu, aknea, hikoilua. Lääkäri sanoi, että minipillerit voisivat tasata hormonitoimintaani, että toki voi käydä toisinkin eivätkä sovi mulle, mutta voisin kokeilla. Epäilyttää, mitä jos hormonimyrskyni vaan pahenevat. Kokemuksia? Minkämoisia nuo pillerit ovat?
Kommentit (4)
Ainoa hyvä puoli nykyhetkessä, että seksihaluja on! Ne varmaan häipyvät noitten minipillereitten myötä, vai kuinka?
mutta mieliala ihan muuttunut, olen jatkuvasti pahalla tuulella ja pitää aktiivisesti yrittää olla mukava tuolle miehelle. iho on samassa kunnossa kuitenkin. kuukautiset jääneet pois.
lempee fiilis.en hermostu.panettaa koko ajan (ei välttämättä oman miehen kanssaa)iho hyvä, ekaks tuli näppyjä ja hiusten rasvoittumista.menkkoja ei ole ollut,alussa tiputteli 2 vk,loistokamaa!
Ja ikävin vaiva on yövalvomiset -lopulta kun lapsi nukkuu kohtuullisesti, äiti valvoo etenkin aamuöisin. Voisiko pillerit auttaa tähänkin vai pahentaa vaan?