Älkää kirjoittako otsikko riville otsikko ja alotusviestiin ap! ev
Kommentit (9)
Kirjoitanpas.
Jos kirjoittaa otsikkoriville asian, ja joku tahtoo sitä lainata, käy näin:
tottakai kirjoitan, jos olen jo kirjoittanut valmiiksi pitkän viestin, johon on enää keksikään sen kummempaa otsikkoa.
otsikko
Kirjoitanpas.Jos kirjoittaa otsikkoriville asian, ja joku tahtoo sitä lainata, käy näin:
Ennen täällä osattiin nää jutut, nää uudet on sitä ikäluokkaa, joka tuolla työelämässäkin tällä hetkellä ärsyttää. Jos jotain neuvot tai kerrot nätistä miten joku asia tulisi tehdä, vastauksesi saa:"älä tiuski mulle!"
Etkä sitten valaise, kuinka nämä jutut tehdään :)
Mieluiten jättäisin otsikkokentän tyhjäksi, mutten osaa sitäkään tehdä, joten kirjoitan siihen "otsikko".
t. 4
otsikko
Kirjoitanpas.Jos kirjoittaa otsikkoriville asian, ja joku tahtoo sitä lainata, käy näin:
Ennen täällä osattiin nää jutut, nää uudet on sitä ikäluokkaa, joka tuolla työelämässäkin tällä hetkellä ärsyttää. Jos jotain neuvot tai kerrot nätistä miten joku asia tulisi tehdä, vastauksesi saa:"älä tiuski mulle!"
Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa, miksi en saa kirjoittaa otsikkoriville otsikkoa? Osaan copypasteta tuon jos välttämättä tarvitsen, mutta miksi kummassa, kun pääsee helpommallakin?
otsikko
Siis isoäiti-ikäluokkaa kuten minä? Hienoa jos sinulle kaikki itsestäänselvää.
OtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikkoOtsikko
Aloitusviesti. Ap.
MUTTA AJATTELIN KOKEILLA, JOSKO TÄMÄ ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITTAMINEN TEHOAISI.
miksi noin ei saa tehdä?
ap, joka siis nyt huijaa