Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäiden Anssi ja Annika harkitsevat rikostutkintaa koskien tämän palstan Annika-huijaria.

Vierailija
29.02.2012 |

Iltalehdessä on juttu. Vauva lehdellä esiintynyt vale Annika joutuu ehkä vastaamaan teoistaan...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naurettavaa, ihan kuin tämän maan poliiseilla ei olisi tähdellisempää tekemistä kun tutkia jotain noin turhaa ja typerää. En ymmärrä koituiko ttuosta nyt jotain todellista haittaa, pariskunta on jo muutenkin julkisuustyrkkyjä.

kuinka palstalla käyvien kirjoittelijoiden mielestä kaikki julkisuudessa syystä tai toisesta olevat henkilöt ovat likakaivoja, joista voi esittää aivan mitä tahansa. Ja se on ihan ok, koska "itsepä ovat julkisuuteen halunneet"? Missä ihmisten kunnioitus? Jos oma, juntein tuntemasi maalaisserkku menisi tv-ohjelmassa naimisiin niin oikeuttaisiko se minkälaiseen tahansa haukkumiseen? Ilmeisesti vastaus monen mielestä on kyllä..

Siinä muutamia ammatteja, joiden henkilökohtainen reviiri on kapea. Tavallisella tallaajalla henkilökohtainen reviiri julkisuudessa on laaja. Siitä tämä johtuu.

T.Oimittaja

Vierailija
22/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten se vale-Annika pystyi vastaamaan (KAI ENNEN OHJELMAN LOPPUMISTA) oikein siihen kysymykseen miten ohjelma päättyy?

Kuka sen voi tietää? Joku yleläinen??

Vai osasiko se vastata oikein ennen ohjelman loppumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä kun maa on täynnä ilmaisia nettejä, voidaan mennä suojaamattomiin netteihin erittäin helposti, oikeesti, uskooko joku että poliisilla on tälläiseen a ) aikaa b ) halua ?

Joka ikinen pari, joka ohjelmaan on hakenut, ovat hakeneet jonkinlaista julkisuutta, meidän 15 min julkisuudessa, kiitos.

Ihan varmasti jokainen on lukenut jossain nettipalstalla ihmisten arvosteluita.

Taatusti Annika itse tietää ettei ole missin mitoissa ja ihan varmasti hän on arvostelua kuullut ihan naamaikkain, tuskin teksti oli ihan uutinen ?

Mutta hyvä että asiasta kirjoitetaan lehtiin. Ehkä joku pariskunta tajuaa jättäytyä pois leikistä tai sitten ko ohjelma tajuaa ettei kaikkein härskeimpiä kommentteja pidä näyttää koko Suomen kansalle. Toisaalta, mistä me tiedetään mitä kaikkea on jäänyt pois.

Vierailija
24/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka juttu tästä...!?

Vierailija
25/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera tää valeihminen ja ne kaikki herjaajat. Mä olen kohta 7 vuotta käynyt tällä palstalla, enkä edelleenkään lakkaa ihmettelemästä ketä nämä tällä palstalla epäasiallisesti käyttäytyvät ihmiset ovat oikeasti/luonnossa. Mä en vieläkään usko tuntevani yhtäkään livenä

Vierailija
26/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuskin se siitä mitään kauheeta tuomiota saa. Varsinkin kuin ei ollut edes mitenkään ilkeä "Annika".

Vierailija
29/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin ketjussa rumasti.

Pelkään, että puhelin pirahtaa ja poliisista soitetaan :(

Vierailija
30/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin syödään ittensä ihan sian näköiseksi ja lehemän kokoseksi molemmat ja sitten suututaan, kai sitä kommenttia tulee jos änkee ton näkösenä töllöön

Vierailija
31/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
32/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syynä siihen että blogien pitäjiä dissataan ja haukutaan?

Miksi pitää olla kusipää?

Miksei voi jättää sanomatta tai kirjoittamatta, jos on niitä kusipäisiä ajatuksia muista? Mikä on syynä että niitä pitää pieraista ruudut täyteen?

Onko niin ummehtunut mieli ettei voi olla yksin niiden ilkeiden asioiden kanssa?

Toivottavasti nämä ilkeilijät jäävät kiinni ja heidät tuomitaan. Toivon tätä myös blogien haukkujille. Ärsyttää lukea millaista paskaa muut kirjoittaa muiden iki-ihanista ja ruusuisista blogeista. Osa on nähnyt vaivaa ja sydäntä näiden blogien vuoksi. Ja pällit haukkuvat. Siinä se koulukiusaajan luonne paljastuu. Siinähän jäätte kiinni ja nyyhkitte. Ei ARMOA. EI ARMOA!

Osa on muuten ottanut oikeudekseen käyttää minun nimimerkkiä ilman lupaa.

t: 11cm mies

Vierailija
33/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syynä siihen että blogien pitäjiä dissataan ja haukutaan?

Miksi pitää olla kusipää?

Miksei voi jättää sanomatta tai kirjoittamatta, jos on niitä kusipäisiä ajatuksia muista? Mikä on syynä että niitä pitää pieraista ruudut täyteen?

Onko niin ummehtunut mieli ettei voi olla yksin niiden ilkeiden asioiden kanssa?

Toivottavasti nämä ilkeilijät jäävät kiinni ja heidät tuomitaan. Toivon tätä myös blogien haukkujille. Ärsyttää lukea millaista paskaa muut kirjoittaa muiden iki-ihanista ja ruusuisista blogeista. Osa on nähnyt vaivaa ja sydäntä näiden blogien vuoksi. Ja pällit haukkuvat. Siinä se koulukiusaajan luonne paljastuu. Siinähän jäätte kiinni ja nyyhkitte. Ei ARMOA. EI ARMOA!

Osa on muuten ottanut oikeudekseen käyttää minun nimimerkkiä ilman lupaa.

t: 11cm mies

Todella hävytöntä menoa. Toivottavasti nämä ilkeilijät jäävät kiinnni ja joutuvat putkaan useiksi päiviksi. Siinähän miettivät onko järkevää käytöstä arvailla muiden sukuelinten kokoa. Tuntuu, kuin osa ei oikeasti olisi aikuisia vaan täälä parveilisi myös teinejä.

Vierailija
34/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin ketjussa rumasti.

Pelkään, että puhelin pirahtaa ja poliisista soitetaan :(

Tuskin sun kaltaset ihmiset edes huonoa omaatuntoa kokevat, mutta ihan pelottaa. Snif.

Vierailija
35/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, kuin osa ei oikeasti olisi aikuisia vaan täälä parveilisi myös teinejä.

Vierailija
36/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ohjelma loppuu etukäteen?

Mä en koko ketjua lukenut, mutta tavallaan hassua kun ajattelee, että mulla tuli mielikuva että se aloittaja jotenkin puolusti tätä paria, (Vai heittikö se jotain lokaa?) ja sitten nämä on haastamassa sen oikeuteen.

Mutta voi kai siitä hiukan tienata, lisää kuuluisuutta ja korvauksia?

Vierailija
37/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ohjelma loppuu etukäteen?

Mä en koko ketjua lukenut, mutta tavallaan hassua kun ajattelee, että mulla tuli mielikuva että se aloittaja jotenkin puolusti tätä paria, (Vai heittikö se jotain lokaa?) ja sitten nämä on haastamassa sen oikeuteen.

Mutta voi kai siitä hiukan tienata, lisää kuuluisuutta ja korvauksia?

ne kappaleet jo siinä vaiheessa Facebookissa. Minusta vale-Annika kirjoitti ihan nätisti.

Vierailija
38/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen välimuistista lukemassa tuota ketjua, ja tosiaan aloittaja kirjoitti ihan nätisti, ja vastaajilta tuli uskomatonta törkyä. Sinällään olis hassua haastaa juuri se joka ei pahaa sanaa sanonut. Mä taitaisin vastaavassa tilanteessa pysyä ihan hiljaa.

Vierailija
39/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on joku Annikan tuttu?

Vierailija
40/47 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä naurettavaa, ihan kuin tämän maan poliiseilla ei olisi tähdellisempää tekemistä kun tutkia jotain noin turhaa ja typerää. En ymmärrä koituiko ttuosta nyt jotain todellista haittaa, pariskunta on jo muutenkin julkisuustyrkkyjä.

Satuin eilen lukemaan todella poikkeuksellisen hävyttömät ja henkilöä loukkaavat viestit, jota ketjussa oli. Oletettavasti siis tuon aloittajan itsensä kirjoittamia. On syytä laittaa vastuuseen julkisesta herjaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän