saatteko oikeesti jotain myytyä huuto.netissä??
Kommentit (11)
En tosin vaatteita. Siskoni ostaa jakuvasti lasten vaatteita ja itselleen äitiysvaatteita. Kyllä niitä ostetaan...
eikä ole edes ollut merkkivaatteita. Kannattaa miettiä lähtöhintaa tarkkaan. Itse en käytä koskaan hintavarausta enkä myöskään huuda tuotteita joissa sellainen on.
Hintavarauksella, ilman, pienellä lähtöhinnalla tai suurella.
Melkein kaikki on mennyt kaupaksi.
Mutta myös kuvaan tuotteeni digikameralla sekä laitan tarvittaessa lisäkuvia tekstiin. Ja tekstissä kuvailen tuotteita tosi tarkasti ja rehellisesti. Lisäksi ilmoitan myös tarkat postimaksut ja että myös nouto on mahdollinen.
En itse esim. koskaan huuda tavaraa missä ei ole ilmoitettu postimaksuja, siitähän saattaa tulla ikäviä yllätyksiä. Ja jos tuotetta ei ole vaivauduttu kuvailemaan ja kuva on suttuinen, enpä ihan sikaa säkissä uskalla ostaa.
Ja tietenkin se että myyjällä on jo paljon postitiivistä palautetta eikä yhtään negaa tai neutraalia, sitäkin vähän katson.
Kyllä siellä siis tavara vaihtuu. Olen voittanut myös huutoja, joissa HV ei ole ylittynyt ja silti olen päässyt kaupat tekemään. Monet myyvät alle HV:nkin. Vaatteita ostan mielelläni paketteina, joskus harvoin yksittäisiä vaatekappaleita. Meidän lasten vaatteet on pääasiassa Huuto.netistä hankittuja. Minä en niinkään perusta merkeistä, vaan se ratkaisee, että vaate on siisti ja ehjä. Joskus voi tuotteen joutua laittamaan monesti myyntiin ennen kuin tärppää.
Ensin yritän myydä paremmat vaatteet yksitellen. Ne jotka eivät ole menneet kaupaksi kokoaan sitten paketiksi jossa on suunilleen saman kokoisia vaatteita.
Ja hyvin on mennyt kaupaksi.
En tosin myy mitään lastentarvikkeita tai -vaatteita.
Lasten vaatteet menee kivasti pieninä ja isoinakin paketteina, samoin aikuisten. Farkut menee tosi hyvin kaupaksi, samoin äitiysvaatteet. Jopa kenkiäkin on ostettu.
Itse ostan eniten lasten vaatteita ja itselle farkkuja, joskus paitojakin, erityisesti toppeja (jos on uusia tai vähän käytettyjä).
Lähinnä muksuni vaatteita ja eikä ole todellakaan mitään burberryä vaan ihan tavallisia h&m,lindex,kappahl yms liikkeistä ostettuja vaatteita.
Ja kun eivät ole mitään puhkipidettyjä,niin kyllähän niistä sitten sen mukaan maksetaankin.
olen muutaman kerran yrittänyt kirjautua, mutta aina on salasana jo käytössä, jota olen miettinyt. Rupeaa sanat loppumaan... Siksi en ole saanut ostettua...
Hyväkunoisia, eikä hinta paha... Mutta muutenkin kun selailee, niin on kyllä paljon tavaraa missä huutoja 0...