Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tiikerimude
28.02.2012 |
Innolla odotan kyseisen sarjan alkamista. Mainoksessa kerskui, että raskauden aikana saa tulla max 8 kiloa ja nekin on lähdettävä kolmessa viikossa. Ihmettelen, että äärimmäinen laihuus on hänen mielestään yhtä kuin kaunis ulkonäkö. Tiikerimude on kuitenkin jo sen verran kypsä (tai ainakin siltä näyttää), ettei tuollainen laihuus pue. Ja hampaiden huonosta kunnosta näkyy, että myös nuorempana on mahdollisesti ollut syömishäiriöitä.
Kommentit (2)
tiikeriäiti nimitystä käytetään äidistä, joka tekee lastensa eteen kaikkensa, ei niinkään itsensä.
Ja minua häiritsi tämä niin paljon, että oli pakko kirjoittaa se tänne :)
Tuo ohjelma minua ei kiinnosta, satuin vaan näkemään mainoksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta joo, tuli mullekin kolmessa raskaudessa vain 8 kg - ilman, että edes yritin mitään. Ja niistä lähti 0 niin kauan kuin imetin, vaikka yritin mitä. (Ja mun ongelma on se, että ekassa raskaudessa tuli 26, joista myös lähti 0, vaikka yritin mitä). Luin jonkun lauseen, että lähti lenkille lähes synnytyssalista, ja mietin, että ei toi nyt niin ihmeellistä ole. Minä, joka inhoan juoksua ja olin synnytysten jälkeen ylipainoinen, koin todella suurta mielitekoa lähteä juoksulenkille heti synnytyssairaalassa ollessani - ja paikat oli siinä kunnossa, että olisin hyvin voinut, yhden synnytyksen jälkeen juoksin cooperin testin kolmen viikon päästä... Pistän sen hormonien piikkiin enemmän kuin luonteen lujuuden --- meinaan vaan, että tuntuu ottavan kunniaa asioista, jotka ei ehkä ole hänen ansiotaan kuitenkaan vaan "luonnollisia" asioita.