Onko muita jotka pysyvät hoikkina ja hyvässä kunnossa tekemättä juuri mitään?
Minusta luullaan aina että käyn salilla ja liikun paljon tms. Mutta todellisuudessa en tee mitään. :-D Tai no, minulla on fyysinen työ jossa olen koko päivän liikkeessä, on nostelua tms. , mutta siis varsinaista liikuntaa en harrasta, en ole koskaan harrastanut kuin hyötyliikuntaa. ( esim. työmatkat kävelen aina, 4 km suuntaansa)
Lisäksi voin syödä mitä vaan lihomatta. Töissä syön joka päivä terveellisen lounaan ruokalassa, mutta iltaisin ja viikonloppuisin kyllä syön joskus aika epäterveellisesti ja herkuttelen, voisi sanoa että joka ilta. Mittani ovat 170/ 58, painoni on pysytellyt koko aiuisikäni samoissa lukemissa ihan itsekseen, vaikken ole ikinä katsonut mitä syön. Selluliittia tai läskiä ei ole yhtään.
Nyt ikää on jo vähän päälle 40 ja kroppa kuin kaksvitosella.
Tuntuu kyllä että aika epäreilua, mutta ei se minua haittaa. :-D
Onko muita ? :-D
Kommentit (19)
tiedät, että olet hyvässä kunnossa?
Jo vai, urheilen kylla mutta en sen takia etta paino ei nousisi. Olin yhta laila hoikka kun en liikkunut. Mitat 180 cm ja 67 kg, ikaa 40.
Terveys on tarkeinta tosin, ei paino.
laiha voi toki olla, mutta sehän ei ole sama asia.
tiedät, että olet hyvässä kunnossa?
Siitä etten juuri sairastele, ei ole läskiä, jaksan väsymättä paahtaa sata lasissa 8 h töissä ja lisäksi yht. 8 km kävelyä työmatkoilla, ja vielä tehdä illalla kotitöitä, touhuta lasten kanssa yms. En tiedä olisiko kuntoni hyvä jos juoksulenkille lähtisin, mutta siis jokapäiväisessä elämässä kuntoni kestää oikein hyvin. :-)
en oo ikään harrastanu mitään sen kummempaa liikuntaa. Ja syön mitä haluan, itseasisa aika paljon makeaa ja rasvaista. Enkä koe että yleiskunto olis mitenkään huono - enhän ees tarvi sitä mihinkään! :D
Olen 172/57.
Ilmeisesti hyvä aineenvaihdunta? :)
Hyvässä kunnossa ei voi olla jos ei harrasta liikuntaa.laiha voi toki olla, mutta sehän ei ole sama asia.
Kerropa minulle, miten niin en harrasta liikuntaa? Jos kävelen 8 km päivässä arkisin työmatkoilla, ja töissä 10 000 - 12 000 askelta työpäivässä, lisäksi painavien taakkojen nostelua yms., niin miten se ei ole mielestäsi liikuntaa, mitä se sitten on? Työni on niin raskasta että se käy kuntosalitreenistä, ja lihakseni ovat hyvässä kunnossa.
Huvittaa ihmiset joiden mielestä hyötyliikunta ei ole liikuntaa. :-D
Itse treenaan 5 kertaa viikossa (spinning, pump, powerwalk ja joskus pilates), painan silti 80 kiloa vaikka luullaan että painan 70, lihaksia sen verran on. Kunto on hyvä, toki haluaisin saada pois vielä 5 kiloa (2v sitten sain pois 17). Kaverini (yhtä pitkä) ei tee mitään ja painaa noin 58, on hoikka ja hyvännököinen joo. Mutta kunto on peestä, oikeesti - ja hän tietääkin sen, ei jaksa spinningiä yhtään kun kerran tuli mukaani. Töistä käytiin vuositsekillä ja mulla veriarvot huippuluokkaa, hänellä paljon huonoa. Molemmat ollaan 42v. Että näin.
Kerropa minulle, miten niin en harrasta liikuntaa? Jos kävelen 8 km päivässä arkisin työmatkoilla, ja töissä 10 000 - 12 000 askelta työpäivässä, lisäksi painavien taakkojen nostelua yms., niin miten se ei ole mielestäsi liikuntaa, mitä se sitten on? Työni on niin raskasta että se käy kuntosalitreenistä, ja lihakseni ovat hyvässä kunnossa.Huvittaa ihmiset joiden mielestä hyötyliikunta ei ole liikuntaa. :-D
otsikossasi kysyt, kuka pysyy hyvässä kunnossa tekemättä juuri mitään?
Niin se juttu muuttuu :D
Hyvässä kunnossa ei voi olla jos ei harrasta liikuntaa.laiha voi toki olla, mutta sehän ei ole sama asia.
Kerropa minulle, miten niin en harrasta liikuntaa? Jos kävelen 8 km päivässä arkisin työmatkoilla, ja töissä 10 000 - 12 000 askelta työpäivässä, lisäksi painavien taakkojen nostelua yms., niin miten se ei ole mielestäsi liikuntaa, mitä se sitten on? Työni on niin raskasta että se käy kuntosalitreenistä, ja lihakseni ovat hyvässä kunnossa.
Huvittaa ihmiset joiden mielestä hyötyliikunta ei ole liikuntaa. :-D
aina olen ollut. Mulla ei ole mitään käsitystä esim. kalorimääristä, siis paljon on missäkin ja mikä on paljon. Ei ole väliä kun mussa ei mikään näy. Joudun syömään vielä aika paljon, että pysyn edes tässä kunnossa. (170/51)
Mulla on kanssa työ jossa olen koko ajan liikkeessä, ja ratsastan kerran viikkoon. On ollu liikkumattomiaki kausia ja paino ei muutu tuosta miksikään. Muutaman kilon haluaisin lisää.
liikuntaa, että normaali ihminen pysyy kyllä sillä normaalissa kunnossa. Niin että otsikkosi on hieman pielessä.
En harrasta muuta liikuntaa kuin hyötyliikuntaa. Herkuttelen säännöllisesti ja syön hyvin ja paljon. Tosin eiköhän se läski ala kertyä vähän vanhempana, olen vasta parikymppinen...
ei tarkoita samaa kuin terve ja hyväkuntoinen. Jos syö epäterveellisesti eikä liiku, niin on tod näk aika huonossa kunnossa fyysisesti ja altistaa itsensä monille sairauksille (esim. syöpä), vaikka olisikin laiha.
ei tarkoita samaa kuin terve ja hyväkuntoinen. Jos syö epäterveellisesti eikä liiku, niin on tod näk aika huonossa kunnossa fyysisesti ja altistaa itsensä monille sairauksille (esim. syöpä), vaikka olisikin laiha.
kehossa on liikaa rasvaa, vaikkei se näkyisikään varsinaisina makkaroina ulospäin.
päivittäin, ni miten et muka liiku? Mikä oli sun alotuksen pointti???
silti hoikka kroppa (175/53), enkä kyllä niin rapakunnossakaan ole. Mikähän tämän aloituksen pointti olikaan??
Sen jälkeen en ole voinu vaan syödä ja olla tekemättä mitään. Heti puntari heilahtaa ylös päin.
Nyt tosin olen raskaana, mutta tiedän että kilot karisee korkojen kera kun imettää. Näin käyny joka kerta. Kesällä olen jo normi mitoissa. Sitten vaan lenkkeilyä 3-5 x viikossa vähintään 10 km kerta, niin pysyn kuosissani.
Ikää nyt 40 vuotta.
silti hoikka kroppa (175/53), enkä kyllä niin rapakunnossakaan ole. Mikähän tämän aloituksen pointti olikaan??
vatsalihasliikettä teet minuutissa?
Mitat 165/50.