Miten jollain on varaa surffata kännykällä netissä?
Kommentit (23)
Eli eipä tuo nyt mahtikallista ole mielestäni.
Ilman nettiliittymää hinta oli 20 e kuussa.
..sen 5-15 euroa yhteensä! jos vähänkään viitsii vertailla hintoja..
Siis joku, jolla ei ole työsuhdeliittymää.
ja surffailla saa rajattomasti.
ja siihen sisältyy, 2000 minuuttia puhetta, 1000 tekstaria ja rajaton netin käyttö...
Eli käytännössä en maksa mitään netisn käytöstä, se olis maksullisena ollut tavis liittymässä 4,90€kk että ei niin kauheesti sekään.
En ole ap, vaan toinen joka kiinnostui :D
Mulla kuuluu puhelimen netti kannettavan kans samaan ja kk-maksu on kaikki 9,90€..
siksi on meillä vara maksaa kuussa 1e rajattomasta netin käytöstä!
jos on vaikkapa viisi lasta ja kaikilla nettiliittymä kännykässä, niin kalliiksi tulee
niin aika moni muukin asia tulee kalliiksi, jos se pitää hommata niille kaikille. Tätä pitää miettiä ennen kuin pykää ne viisi mukulaa.
jos on vaikkapa viisi lasta ja kaikilla nettiliittymä kännykässä, niin kalliiksi tulee
Se on sitten jo enemmän oma valinta...
Sekin tulee kalliiksi jos on 5 lasta ja kaikki pelaa jääkiekkoa. Tai harrastaa ratsastusta tai hevospooloa...
Muutama euro kuussa, 5-10 / kk kiinteä kuukausimaksu nettikäytöstä.
Se on sitten jo enemmän oma valinta... Sekin tulee kalliiksi jos on 5 lasta ja kaikki pelaa jääkiekkoa. Tai harrastaa ratsastusta tai hevospooloa...
Ja varsinkin jos pelaavat hevospooloa polosportin poolopaidoissa
ja siihen sisältyy, 2000 minuuttia puhetta, 1000 tekstaria ja rajaton netin käyttö...
Eli käytännössä en maksa mitään netisn käytöstä, se olis maksullisena ollut tavis liittymässä 4,90€kk että ei niin kauheesti sekään.
En ole ap, vaan toinen joka kiinnostui :D
toi liittymä vaan sain sen niin kun olin vaihtamassa saunalahtea dna:han ja sitten soittivat saunalahdelta ja tarjosivat tuollaista... totta kai otin sen viakka onkin kahden vuoden määräaikainen sopimus mutta silti mun mielestä ihan sikahalpa eikä koskaan pauku noi minuutit tai tekstarit yli =)
Pojalle sain sieltä liittymän jossa 100min puhetta ja rajaton netti 4,50€/kk tekstareista joudun pojan liittymässä maksamaan mutta eipä se niitä juurikaan lähettele.
noi on puoleen hintaan ja netit kaupan päälle eli oikeesti mun liittymä olis jotain 40€+netti enkä tiedä kuuluuko ne tekstarit siihen oikeeseen pakettiin.
Niin vaan kannattaa kilapiluttaa noitakin, mielestäni sain ihan loistavat liittymät, kuitenkin lähetän viestejä todella paljon. Puhetta ei tuu noin paljoo millään mutta oli niin pieni hinnanero ja minuutteja ois ollu vissiin vaan 500 niin päädyin tuohon, ei tuu ainaka laskussa ylläreitä...
Ei se nyt ihan hirveen kallista ole (jos on joku kk-paketti), mulla 4,90e/kk.
Nettipaketti maksaa saman verran kuin ihan normaali puhelinlasku. Mulla 19,90e/kk sis. rajaton netinkäyttö ja puheaikaa ja tekstareita niin paljon, etten ikinä ehtisi sitä ylittämään.
Miten tosiaan KENElläkään yksityshenkilöllä voi olla varaa...
laittaa siihen sitä euroa kuussa?
ja jos on niin ainahan voi käyttää wlania kun noita hotspotteja ja vapaita verkkoja löytyy nykyään ihan joka paikasta.